Gå til innhold

Flytting av RAID


josh

Anbefalte innlegg

Har to disker i RAID0 på ett gammelt hk (KT7-RAID), som nå må sies å være modent for utskifting... ;)

 

Det jeg lurte på, er hva skjer da med RAIDet om jeg flytter det over til kontrolleren på ett annet HK? Er det i det hele tatt mulig å bare flytte det over, eller må jeg konstruere det på nytt, med alt det innebærer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Om du får tak i eit hovedkort med HighPoint RAID-kontroller bør det gå greitt å berre flytte det rett over, det skal jalfall fungera om det er ein RAID-kontroller i samme serien.. (eg trur alle RAID-kontrollerane til HighPoint er kompatible med kvarandre, men det er verdt å kontrollere)

Om det vil fungera dersom du prøver å setja diskane på ein annan RAID-kontroller (promise e.l.) veit eg ikkje, men eg tviler litt.. det hadde jo betydd at det var ein slags standard? :lol:

 

Uansett, det eg gjorde når eg gjekk frå KT7-RAID'n min var å investera i eit HighPoint RocketRAID-100 PCI kort. Det fungerte glimrande å berre flytte diskane over til det, og seinare når eg har bytta hovedkort slepp eg å leita etter eit med integrert RAID-kontroller!

 

Håper det var til litt hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...