Gå til innhold

- Amazon Phone kommer neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At denne kommer på 1000 kroner levert i Norge tviler jeg sterkt på!

For det første er kursen på dollar kunstig lav nå.

Man må betale moms og kanskje frakt.

Og når det skjer noe galt med telefonen skal man shippe den tilbake til USA for egen regning tipper jeg. Alt er nok ikke så rosenrødt som artikkelen kan gi inntrykk av....

Lenke til kommentar

Nei tror ikke jeg blir å sikle etter den mobilen.Har bestilt en Samsung Galaxy Nexus,så den holder vel en god stund.Men mobilen fra Amazon blir sikkert populær for mange,hvis den blir å få kjøpt for en tusenlapp.

 

Nexus kommer ikke ut før om rundt en mnd, eller rundt 20 dager. Er skuffa over at kamera bare er 5 megapixler og den har jo en tregere prossesor en samsung note, i tillegg til dårligere betteri

Lenke til kommentar

Nei tror ikke jeg blir å sikle etter den mobilen.Har bestilt en Samsung Galaxy Nexus,så den holder vel en god stund.Men mobilen fra Amazon blir sikkert populær for mange,hvis den blir å få kjøpt for en tusenlapp.

 

Nexus kommer ikke ut før om rundt en mnd, eller rundt 20 dager. Er skuffa over at kamera bare er 5 megapixler og den har jo en tregere prossesor en samsung note, i tillegg til dårligere betteri

 

Antall megapixler sier bare hvor stort bilde kan være, og ikke noe om kvaliteten på det. Det er bildeoptikken som avgjør. Om jeg ikke husker helt feil, så vil ett bilde tatt med ett 3,2 mp kamera være nok til å fylle ett A4 ark. Rett meg om det er feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nå melder analysebyrået Citigroup at Amazon ser ut til å være i gang med å produsere en smartmobil som skal lanseres i fjerde kvartal 2012. Sjefsanalytiker Mark Mahaney i Citigroup sier at de har sjekket produksjonskjeden til Amazon for å komme frem til denne konklusjonen.

Hvordan har de sjekket produksjonskjeden, og hva har gjort at de har kommet til denne konklusjonen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...