Gå til innhold

Det mørke nettet.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Forunderlig oppførsel, må jeg si. Følte du deg presset opp i et hjørne så du desperat forsøker å sette fokus på et eller annet diffust du påstår at jeg har skrevet tidligere i en annen tråd?

Du er jammen morsom. Guttunger som deg spiser jeg til forkost :tease: da helst med rød sterk chillipepper, så de ikke lukter for mye sjokolade. (Det stemmer vel også med teksten i profilen din?) Og merk, jeg er den minste bukken bruse. :blush:

 

Forstår ikke hva som ellers kan være ditt motiv, men når du først har brakt det på banen i forhold til de andre debatantene som en hersketeknikk for å diskreditere meg, skal jeg av egen fri vilje finne igjen det innlegget du tenker på.

Der kom semantikken som svar på at du har møtt :wallbash: Skal jeg ta på meg silkehanseker? Du er jammen en søt liten grutt. Det er ikke sikkert alle mener det samme. :shrug:

 

Jeg velger å være anonym slik at jeg kan diskutere med en mer åpen og ærlig innstilling.

Du får nok gutter i sandkassen til å tro på det.

 

Jeg vet hvordan man kan risikere å bli trakassert her til lands om man ikke er politisk korrekt.

Det må voksne, det vil si personer over 18 år tåle. Nå kan jo 16 åringer stemme i noen kommuner, så det spørs om man er voksen når man er 16? På tide å bli voksen?

 

Jeg kan helt fint stå for mine holdninger, men med tanke på eventuelle arbeidsgivere o.l., ville det være irriterende om mitt navn skulle være publisert åpent på internett i forbindelse med kontroversielle uttalelser, og det samme ville vært gyldig selv om mine debattinnlegg hadde vært mer modererte enn det de til tider har vært.

Hva om en arbeidsgiver fikk fatt i Ip'en din etter at du var ansatt?

 

Merkelig så interessert du plutselig ble i meg, istedenfor å forholde deg til trådens tema og de tingene som har blitt skrevet i forbindelse med det?

Se tilbake i tråden? Kalte du meg ikke Stalin? Da er vel språket ovenfor slikemykt? Så du mener jeg er en silkemyk Stalin?

 

Hva synes du forresten om SvartePer Sandbergs oppførsel på den talerstolen i det norske storting i dag? Leker du i hans sandkasse eller ligger den lenger til Høyre?

 

Du sympatiserer vel med dem om man skal tolke profilbeskrivelsen din bokstavelig?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se tilbake i tråden? Kalte du meg ikke Stalin? Da er vel språket ovenfor slikemykt? Så du mener jeg er en silkemyk Stalin?

 

LOL. Se på sammenhengen. Jeg forsøkte å vise hvordan du og mange andre bruker begrepet høyreekstremist o.l., og akkurat som deg, skrev jeg at jeg ikke trengte spissfindige teoretiske begrunnelser for å komme til den konklusjonen.

Tåler du ikke å få det speilet tilbake?

 

Du sympatiserer vel med dem om man skal tolke profilbeskrivelsen din bokstavelig?

 

Fremskrittspartiet? Nei, de er litt for langt til høyre etter min mening, og for liberalistiske.

De er for pro-amerikanske, og Siv Jensen er Bilderberger.

Politikken deres er generelt ikke særlig etnopluralistisk eller antiglobalistisk, til tross for at innvandringspolitikken deres er litt bedre enn hva mange av de andre partiene står for.

 

 

Resten av innlegget ditt er så barnslig at jeg hopper over å kommentere det.

 

Denne tråden går fullstendig av sporet nå, så jeg akter ikke å bruke mer tid her.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

LOL. Se på sammenhengen.

Nå skal Stalin høre på SandBerg i aktuelt.

 

Du skriver bra norsk, så skriv en bok om det du mener da under full Id. Det er voksent. Kanskje Staling kommer til å lese den. Men det blir nok ikke en ny utgave av Maos lille røde.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

LOL. Se på sammenhengen.

Nå skal Stalin høre på SandBerg i aktuelt.

 

Du skriver bra norsk, så skriv en bok om det du mener da under full Id. Det er voksent. Kanskje Staling kommer til å lese den. Men det blir nok ikke en ny utgave av Maos lille røde.

 

Joda, det kan nok komme en bok fra meg om noen år, skal du se.

Men de færreste har hele sin politiske filosofi utviklet ned til minste detalj når de er på min alder.

 

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar

Hva synes du forresten om Per Sandbergs oppførsel på den talerstolen i det norske storting i dag? Leker du i hans sandkasse eller ligger den lenger til Høyre?

 

Per Sandberg sa sannheten.

Å utntte situasjonen for å få sympati for ap var en av hensiktene med falsk flagg aksjonene i Oslo og på utøya.

 

Men som vanlig så tåler ikke de sosialistiske hyklerne å høre sannheten.

De glemmer seg helt, og avslører sin onde natur når de begynner å kalle folk for alt mulig rart om noen våger å si dem imot.

 

Noen av de største folkemordene i historien er begått av sosialister, og de ville ganske sikkert ha gjort det igjen om forholdene var litt annerledes.

Men den tid vil nok komme da sosialistene igjen vil drive med folkemord på sine "fiender"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...