Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den virkelige dumpegrunnen?


Anbefalte innlegg

Hadde et ganske uforpliktende "forhold" nå i høst, men nå har hun sagt stopp og til og med slettet meg som venn på Facebook :huh:

 

Hun påstår at grunnen er at jeg fortalte henne at jeg vurderer å ha ei jente jeg har litt historie med på besøk.

 

Det hadde isåfall blitt overnattingsbesøk, men jeg gjorde det klart at det ikke ville skjedd noe mellom oss hvis denne venninna kom. Det hadde vært helt utelukket.

 

På én måte så har ting hun har sagt og gjort i det siste tydet på at hun likte meg (selv om fast forhold aldri var aktuelt) og ikke hadde noen som helst planer om å avslutte det vi hadde. Så jeg vet ikke om det finnes andre grunner, eller om det her var dealbreakeren for henne.

 

Jeg har tenkt ut noen alternative forklaringer, men får det bare ikke til å stemme at det skal være noe av det som er grunnen. Var hos henne i helga og da var det ingenting som skulle tilsi at hun var lei.

 

Er ikke første gangen at denne venninna som kommer på besøk fucker opp ting, var drama forrige gang jeg holdt på med en dame også. Skal jeg ikke kunne ha henne på besøk? Hva tenker jentene her om det?

 

Fikk forresten melding av denne dama (etter at hun slettet meg) på Facebook i dag og da sier hun at hun har snakket med noen som sier at hun tenker feil. Men hun står fast på at hun ikke vil godta at jeg vurderte å få besøk.

 

Jeg kan legge til at hun er overbevist om at venninna mi liker meg.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klassisk :

Jeg eier deg, ikke fin på å gjøre noe som du ønsker!

Jeg derimot kan faen finne på det jeg ønsker og du skal faen ikke bry deg!

 

Så om du ønsker å leve i et slikt forhold er opp til deg, men husk når hun finner noen bedre blir du nok dumpet for alltid inntil hun en vakker dag finner ut at du faktisk var noe å samle på.

 

Kan være jeg tar feil, men det høres litt sånn ut.

Lenke til kommentar

Vel, uansett hvor mye du sier til jenta at ingenting skal skje når du har overnattelsesbesøk, så er det ikke godt nok. Selv om dere er "uforpliktende" til hverandre, så er tydeligvis denne jenta innstilt på at dere skal være eksklusiv for hverandre.

 

Vil du virkelig beholde forholdet til denne jenta, må du nok droppe venninnebesøket og si unnskyld til jenta di.

 

Jeg ville selv ikke godtatt at min kjæreste hadde overnattingsbesøk av det motsatte kjønn.

Endret av Jnz
Lenke til kommentar

Vel, uansett hvor mye du sier til jenta at ingenting skal skje når du har overnattelses besøk, så er det ikke godt nok. Selv om dere er "uforpliktende" til hverandre, så er tydeligvis denne jenta innstilt på at dere skal være eksklusiv før hverandre.

 

Vil du virkelig beholde forholdet til denne jenta, må du nok droppe venninnebesøket og si unnskyld til jenta di.

 

Jeg ville selv ikke godtatt at min kjæreste hadde overnattingsbesøk av det motsatte kjønn.

 

Jeg har sagt til henne at jeg så på oss som eksklusive og at dersom hun holdt på med flere så ville det være kroken på døra.

 

Det kan hende at hun har hatt flere og derfor ikke vil mer nå, det vet jeg ikke. Men jeg tviler på det. Hun er også en ærlig sjel har jeg fått inntrykk av.

 

Jeg fortalte at jeg vurderte å få venninna på besøk for å høre med henne hva hun tenkte om det, og i hvert fall være åpen om det.

 

Jeg kommer ikke til å si unnskyld, og det hadde nok heller ikke hjulpet. Jeg har ikke noe å beklage.

Lenke til kommentar

Okei, da forstår jeg bedre. Det jeg tenker er at enten har hun en annen grunn en den hun oppgir, ellers så er hun enkelt og greit bare litt ustabil/oversjalu.

 

Spurte du først hva hun syntes om å få venninnebesøk, eller sa du bare at du hadde tenkt på å gjøre det?

 

Jeg er ganske sikker på at det er ustabil/oversjalu som er tilfelle, men holder samtidig noen andre muligheter åpne.

 

Jeg skrev: snakka med *navn* i stad og hun snakker om at hun vil komme på besøk, men tviler litt på at det blir noe av

 

Har sagt til henne at venninna mi snakker non stop om en annen fyr som hun liker. Det betydde visst heller lite.

Lenke til kommentar

Jeg er nok litt av den sjalu typen og jeg hadde aldri akseptert at han jeg var sammen med eller holdt på med hadde overnattingsbesøk av en venninne. Å henge med en han anså som en god venninne og som absolutt ikke har noe annet for hverandre enn vennskap, det hadde vært greit. Men det er overnattingen det står på her.

 

Nå var det litt drøyt av henne å bryte det av helt selv om du bare vurderte det.. Da kunne hun jo heller bare sagt, "det er greit at dere henger, men ikke at hun overnatter."

 

Men jeg tror kanskje det er det som er grunnen.

 

Eller at hun ikke var så giret på deg.. kanskje hun så det som en liten utvei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...