Gå til innhold

Spill på mobiltelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker ikke Opera, men den standard leseren, og www.amobil.no går smekkegodt med den!

Regner med at du med "standard leseren" mener den som telefonen er forhåndsinnstillt på? Sier ikke noe imot.. Synes bare det virket litt ironisk når det er nettopp Opera (og også andre selvfølgelig, men Opera er en av dem, Explorer er ikke) som _er_ standard leseren ;)

Lenke til kommentar

Hva er "bumping"?

 

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister

over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger

inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En

har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon

å komme med.

 

Dette sier vel det meste? Se på retningslinjer og punkt 10.

 

"Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig / overdrevet bruk av smiley's, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's."

Lenke til kommentar

hmm, slutt å leke admin det er så enormt teit, og barnslig! Dessuten så lurte jeg på tinga som stod her og fikk svar på det !

 

Men har vi da kommet til en konklusjon..

 

mophun er det umulig å få emulator til, og gjøre om dos spill til java på en enkel måte, gjelder jo forsåvidt emulator også.

 

en ting til, ehm, ingen som vet om klassiske spill som noen har gjort om til java spill eller likn, har sett noen mekke emulator til java før.. finnes sikkert et sted :)

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har problemer med amobil.no på dataen min jeg.. Første gang jeg åpner siden så tar det lang tid(og dte har ikke med adsl'en å gjøre for den funker fint alle andre steder) og så kommer det en java sak opp som jeg trykker på close på og da kan jeg begynnne å "trykke" på ting på siden..

Er det noen som vet om noe annet java program jg kan bruke som ikke er så tregt?? Har nemlig lasta ned noe java greier.. Håper noen kan svare meg selv om det er offtopic!

du har vel ikke noen stygg brannmur?? ;)

 

slå av alle programmene som du ikke trenger skal kjøre i bakgrunden.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...