Gå til innhold

[Løst] Er hastigheten på internette bra nok?

3 stemmer

1. 1. Hva syns dere om "BlubbisGaming" på youtube?

• Drit bra!
      0
    • Bra!
    • Helt "ok"
      0
    • Dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei ! :)

Her jeg bor nå har det vært problemer med å få lagt inn bredbånd.. Har hatt ice net i ca et år nå og det er ikke akkurat et bra gaming nett for å si det sånn..

Men nå får jeg et bredbånd fra ventelo, det er 4mbit hastighet på den.. Er det nok til å spille litt på?

Takk på forhånd :)

Sjekk ut youtube channelen min? :)

www.youtube.com/user/BlubbisGaming

Ikke glem å subscribe da ;)

Endret av Runar waits for alice
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du behøver strengt tatt veldig lite båndbredde for å spille på nett da det er ytterst lite data som overføres mellom klienten og spillserveren. 1mbit holder i massevis.

Editert for skriveleif.

Endret av vidarkri
Skrevet

Som vidarkri sier - det hodler i bøtter og spann for spilling - da det er generellt sett veldig lite krevende på båndbredde. Det er heller responstiden (ping) som er det viktige (hvilket er mest merkbart i veldig raske FPS spill).

-Stigma

Skrevet (endret)

De fleste spill klarer seg med en megabit.

Flere spill benytter seg av "rate", i instillingene, rate er et annet ord for byte.. 50,000 rate = 50kbyte. Dette tilsvarer 400kbps nedstrøm.

CS, CS:S har vanligvis 20,000-30,000 rate. Altså 20-30kbyte*8=160-240kbps.

Er ikke verre en dette. Men, så må man huske å altid ha litt hastighet til overs... Så en megabit skal gjøre susen; Og dermed, du som får 4mbit skal ikke ha noe problem.

Edit: Linken du viser til bryter vel med rettningslinjene? Tror jeg...

Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt.

Flest-klikk system er internettsider hvor man av ulike grunner forsøker å oppnå at flest mulig klikker seg innom. Å linke til slike sider er forbudt på forumet og det blir reagert spesielt hardt mot brukere som prøver å skjule linker i signatur eller med villedende tekst.

Endret av warpie
Skrevet

Du kan godt spare deg for reklamering for egen blogg. Tråden stenges, men du kan gjerne opprette en ny, uten reklame, hvis du fortsatt trenger hjelp.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...