Gå til innhold

Improvisert kabinett


Anbefalte innlegg

Idag får eg alle komponentane til PCen min, med unntak av kabinett. Er dog veldig lysten på Skyrim, og lurer på å forsøke meg med eit veldig improvisert "kabinett". Ville det f.eks. vere mogleg å legge hovudkortet rett på isopor, og koble saman frå det? Eller er det sjangse for at dette kan føre til kortslutningar OL? Er det nokon andre idear?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag får eg alle komponentane til PCen min, med unntak av kabinett. Er dog veldig lysten på Skyrim, og lurer på å forsøke meg med eit veldig improvisert "kabinett". Ville det f.eks. vere mogleg å legge hovudkortet rett på isopor, og koble saman frå det? Eller er det sjangse for at dette kan føre til kortslutningar OL? Er det nokon andre idear?

 

Forsiktig med isopor altså. Det er ganske statisk så der kan ting fort kortslutte. Hadde det vært meg så har jeg villa venta på kabinettet. Den som venter på noe godt vettu ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke meningen å drite på paraden din, men det er en grunn til at en har kabinett til pc'er... Det beste jeg kan komme på er å ta ei fjøl å snekre den fast der på en grei måte. Risikoen er da at ting skal falle på maskina di mens den er på (av og forsåvidt). Det dummeste du gjør i en slik situasjon er å legge det løst på underlaget. Murphys lov er slik at det som kan gå gæærnt går ofte gæærnt. ;-)

Lenke til kommentar

Ligg det på den antistatiske posen hovedkortet kom i ;)

Antistatisk pose er kun antistatisk på innsiden.

 

Har høyrt at det vistnok kan lede strøm, og vil helst ikkje kortslutte hovudkortet for å få spele 3dagar tidlegare^^, Er dette rett eller ikkje?

Legg hovedkortet på esken det kom i. Sjansene for kortslutning er ikke like store som sjansene for å gjøre fysisk skade på komponentene, en løs skrue kan bli ganske surt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...