Gå til innhold

Nå kan iPhone og iPad oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke batteriproblemet Apple har "fikset" med denne oppdateringen, men muligheten til å jailbreake ios5 som er fjernet. Hvis Amobil hadde giddet å drive litt research før de publiserte propaganda fra Apple, så hadde de oppdaget dette. Men, hvis Apple sier det er det, så er det vel det...

Jeg hadde iallefall ikke villet installert denne oppdateringen, hvis jeg gikk rundt og funderte på jailbreaking...

Lenke til kommentar

Legger til at mine kritiske innlegg til amobil's hypping av iPhone har blitt slettet. På forespørsel av Apple regner jeg med...

Jeg har undersøkt saken, og klarer ikke forstå hvorfor innlegget ble slettet. Jeg vet ikke hvem som har slettet det, og jeg har etterlyst hvem som har slettet innlegget internt, slik at vi kan klare opp i det.

 

Videre er det uheldig at du ikke har fått beskjed. Når ting slettes skal det, med mindre årsaken er helt åpenlys, informeres om dette enten i tråden eller i PM til vedkommende som fikk slettet post. Særlig viktig er dette med tanke på at du er en ny bruker.

 

Jeg kommer tilbake med mer informasjon, når jeg har fått det klart for meg hvorfor innlegget ble slettet.

 

PS! Tilbakemeldinger på moderering er «off topic» og skal ikke skje i tråden slik som det er gjort her. Dersom noen ønsker å diskutere dette videre må dere ta det på PM med meg. Videre diskusjoner rundt dette i tråden vil bli slettet.

Lenke til kommentar

Hvor "trådløst" er det egentlig når man må koble til strømadapteret før man kan oppdatere?

(Det er i hvert fall det Apple ber deg om å gjøre - kanskje det bare er å ignorere det, på eget ansvar?)

Les nå skikkelig hva som står: koble til strøm for å spare batteritid. Er ikke noe du altså.

Lenke til kommentar

Oppdaterte trådløst, men får etter omstart bare beskjed om å koble iPhonen til iTunes.Og når jeg gjør det gir iTunes beskjed om at tlf må gjenopprettes før den kan kobles til iTunes.Hva skjer? Kan dette ha noe å gjøre med at siste utgave ikke er kompatibelt med mitt SIM-kort fra OneCall?

Endret av larspkl
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hurra, iPhone får en oppdatering... Dagens hovednyhet. Kan jo skrive en sak hver gang en Android telefon får en oppgradering. Da får dere jo mye å skrive om.

Hakk i plata?

Lenke til kommentar

Oppdaterte trådløst, men får etter omstart bare beskjed om å koble iPhonen til iTunes.Og når jeg gjør det gir iTunes beskjed om at tlf må gjenopprettes før den kan kobles til iTunes.Hva skjer? Kan dette ha noe å gjøre med at siste utgave ikke er kompatibelt med mitt SIM-kort fra OneCall?

 

Det som er feilen med Ip4s er at man må ha det aboslutt nyeste microsim. noe onecall kommer til å bruke 2 uker til på å få ordnet. mange onecall kunder som sliter med akkurat dette. er så eid. kom dere vekk fra disse jalla operatørene som må leie alt de ikke eier og ikke har:)

Lenke til kommentar

Det som er feilen med Ip4s er at man må ha det aboslutt nyeste microsim. noe onecall kommer til å bruke 2 uker til på å få ordnet. mange onecall kunder som sliter med akkurat dette. er så eid. kom dere vekk fra disse jalla operatørene som må leie alt de ikke eier og ikke har:)

Hmmm...

Har et litt over ett år gammelt micro-SIM fra NetCom som fungerer uten problemer...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...