Gå til innhold

Er dette en OK skjerm? - Det haster!


Pungrotta Crash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis skjermen er så forferdelig, så tror at jeg legger litt mer penger i det, spesielt når dette er en skjerm som kommer til å bli brukt mye. Da forventer jeg også en mye større skjerm.

 

Hvis jeg strekker budsjettet til absolutt maks, så vil vell dette være det beste valget: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 eller denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599897 ?

Er disse greie? Klarer ikke helt å se forskjellen på skjermene..

Er det noen andre BEDRE skjermer enn disse til samme prisklassen?

Lenke til kommentar

Hva skal du bruke skjermen till? Webb-surfing? FPS spill i den store ligaen? Redigere bilder?

 

Svar meg på dette så skal jeg prøve å hjelpe deg.

Takker, utrolig hyggelige folk her :yes:

Jeg skal generelt bruke skjermen til alt: Skolearbeid, surfing generelt, film, PS3, Gaming (GTA IV, Need For Speed World etc..)

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

Hva skal du bruke skjermen till? Webb-surfing? FPS spill i den store ligaen? Redigere bilder?

 

Svar meg på dette så skal jeg prøve å hjelpe deg.

Takker, utrolig hyggelige folk her :yes:

Jeg skal generelt bruke skjermen til alt: Skolearbeid, surfing generelt, film, PS3, Gaming (GTA IV, Need For Speed World etc..)

 

Hm... Utifra det du sier, så høres Dell UltraSharp U2312HM ut som skjermen for deg. Dessuten så er den rå billig for tiden. Du må være en idiot hvis du ikke kjøper denne skjermen.

Lenke til kommentar

Hva skal du bruke skjermen till? Webb-surfing? FPS spill i den store ligaen? Redigere bilder?

 

Svar meg på dette så skal jeg prøve å hjelpe deg.

Takker, utrolig hyggelige folk her :yes:

Jeg skal generelt bruke skjermen til alt: Skolearbeid, surfing generelt, film, PS3, Gaming (GTA IV, Need For Speed World etc..)

 

Hm... Utifra det du sier, så høres Dell UltraSharp U2312HM ut som skjermen for deg. Dessuten så er den rå billig for tiden. Du må være en idiot hvis du ikke kjøper denne skjermen.

Synes designmessig, at den ser stygg ut, men liker størrelsen. Er dette den beste skjermen? Er det store forskjeller fra den jeg linket til og den du linket til? For å si den slik, her teller hvert kronestykke :blush:

Det er denne som jeg skal bruke som "maskinen". http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ENTS11HR658NC/packard-bell-easynote-15-6-barbar-pc-ts11-hr-658n

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

Dells UltraSharp serie benytter seg av IPS panel. Kort sagt, det beste du kan få på markedet når det gjelder bilde / farge-kvalitet. Selvfølgelig er det ikke egnet til gaming, men når jeg sier gaming så mener jeg E-Sport etc, noe du sikkert ikke driver på med.

 

Kjør på den du. Den er helt fantastisk. Husker jeg kjørte den i 3x for ikke så lenge siden. Men ettersom man fikk høyere lønn så må man passe på å kjøpe nytt utstyr ^^

 

Edit 1.

 

Skal du seriøst bruke en laptop og en ekstern skjerm? Herregud. Du kan jo få en to ganger bedre PC hvis du bygger den selv (altså, stasjonær).

Endret av Dasch
Lenke til kommentar

Dells UltraSharp serie benytter seg av IPS panel. Kort sagt, det beste du kan få på markedet når det gjelder bilde / farge-kvalitet. Selvfølgelig er det ikke egnet til gaming, men når jeg sier gaming så mener jeg E-Sport etc, noe du sikkert ikke driver på med.

 

Kjør på den du. Den er helt fantastisk. Husker jeg kjørte den i 3x for ikke så lenge siden. Men ettersom man fikk høyere lønn så må man passe på å kjøpe nytt utstyr ^^

Takker! Du er konge :love:

Men en ting som jeg lurer på, pc'n som jeg har (linket her tidligere), har bare 1366 x 768, og lurer på om jeg ikke vil få noe bedre oppløsning enn det når jeg kobler med HDMI fra pc'n? Eller gjelder dette bare selve pc-skjermen på laptopen?

Lenke til kommentar

Dells UltraSharp serie benytter seg av IPS panel. Kort sagt, det beste du kan få på markedet når det gjelder bilde / farge-kvalitet. Selvfølgelig er det ikke egnet til gaming, men når jeg sier gaming så mener jeg E-Sport etc, noe du sikkert ikke driver på med.

 

Kjør på den du. Den er helt fantastisk. Husker jeg kjørte den i 3x for ikke så lenge siden. Men ettersom man fikk høyere lønn så må man passe på å kjøpe nytt utstyr ^^

 

Edit 1.

 

Skal du seriøst bruke en laptop og en ekstern skjerm? Herregud. Du kan jo få en to ganger bedre PC hvis du bygger den selv (altså, stasjonær).

Pc'n fikk jeg på forsikring, så sann er det bare.

Lenke til kommentar

Dells UltraSharp serie benytter seg av IPS panel. Kort sagt, det beste du kan få på markedet når det gjelder bilde / farge-kvalitet. Selvfølgelig er det ikke egnet til gaming, men når jeg sier gaming så mener jeg E-Sport etc, noe du sikkert ikke driver på med.

 

Kjør på den du. Den er helt fantastisk. Husker jeg kjørte den i 3x for ikke så lenge siden. Men ettersom man fikk høyere lønn så må man passe på å kjøpe nytt utstyr ^^

 

Edit 1.

 

Skal du seriøst bruke en laptop og en ekstern skjerm? Herregud. Du kan jo få en to ganger bedre PC hvis du bygger den selv (altså, stasjonær).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...