Gå til innhold

Nå blir det lettere å lage billige Windows Phone-mobiler


Anbefalte innlegg

Så det er Microsoft sin feil at WP telefoner er så dyre.

Pga høye systemkrav.

 

Det kan hende at Microsoft har satt et høyere systemkrav enn nødvendig for og få kjappe og godt utstyrte mobiltelefoner som gir en høy skår hos mediene på positiv omtale for Windows Phone? :hmm:

Vel, med tanke på at produsenter ikke får lov å ha mer enn en middels skjermoppløsning, at tokjerne ikke støttes (om Blåbær har rett i det), at RAM-kravet er forholdsvis lavt (mid-high-end Androidtelefoner har dobbelt så mye, de råeste modellene firegangeren) m.fl., får vi nok få WP7-modeller som kan forvsare en prislapp på pver 3000kr.

 

Men de kommer vel med støtte for dualcore og høyere oppløsning etterhvert, får vi tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skyte seg i foten gjør vel kunder som kjøper telefoner som ikke koster minimum 4000 kroner og forventer gull og grønne enger.

 

Selv har jeg kjøpt en rimligere Android mobil (Galaxy Ace), den kommer med svært lite interntminne og jeg er derfor avhengig av SD kort med god plass. Kjøpte den mest fordi den har en mye bedre nettleser enn feature phones på markedet i dag. Jeg har testet ting som Opera Mini, Opera Mobile men dette kjører mye tregere enn nettlesern som følger med. Ellers hadde jeg nok gått for en feature phone siden de har en ukes batterilevetid med mitt bruk.

 

Lurer på om det finnes smarttelefoner der ute som ikke må lades hver natt med moderat surfing, wifi og bluetooth bruk.

 

Jeg er veldig lite interessert i tekniske specs på telefoner. Det er brukeropplevelsen til slutt som betyr noe.

Endret av saivert
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...