Gå til innhold

Nå er Firefox 8 ferdig


Anbefalte innlegg

Om du ikke skjønner verdien i å lese forskjellen mellom versjon 4.2.1 og 5, kontra 4 og 5 så er det lite vits for meg å diskutere dette med deg. Jeg har allerede påpekt hvorfor, så les min forrige post.

 

At man kan lese seg til det ved changelog (mao. for spesielt interesserte) underbygger jo kun hva jeg prøver å si; at det er en unødvendig endring som vil føre til mer frustrasjon og vanskeligheter. Dessuten som dere som er for denne løsningen selv sier; de som ikke bryr som det her vil ikke lese tallene uansett, og dermed vil ikke endringen ha noen positiv effekt for brorparten av massen heller.

 

Enkelt og greit er dette en dårlig idé, og det er en grunn til at versjonnumre har holdt seg til typisk 2-3 digit nummer i all tid.

 

Og du skjønner vel selv at når en idé endelig settes til verk og/eller blir synlig så vil diskujonen uttarte seg, sier seg jo selv at ingen vil diskutere noe de ikke veit om. Er ikke snakk om noe overraskelsesmoment, og har ingenting med saken å gjøre.

 

Igjen, jeg ser absolutt ingen fordeler med denne løsningen. Høyt versjonsnummer er ikke det samme som hyppig oppdatert program, og alle som tror noe annet misforstår hele systemet med versjonsnummer og da er det deres egen feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper dette fikser den hyppige krasjingen jeg har opplevd etter forrige update. Flere ganger om dagen, spesielt når det er flash på siden, så fryser hele driten og "does not respond".

 

8.0 beta hjalp ikke for min del i alle fall. Jeghar funnet ut at hvis du går til oppgavebehandling og avslutter plugin-container må du i alle fall ikke stenge ned hele Firefox. Jeg har etter hvert begynt å bruke Chrome, fordi det der jævelskapen irriterer meg maksimalt!

Lenke til kommentar

Bare meg det ikke fungerer å laste ned Windows versjonen av Firefox 8?

 

Ser ut til å fungere å laste ned filen til både MAC og Linux, men ikke for Windows. Har prøvd flere av de forskjellige språk utgivelsene som ligger på FTP serveren, men får ikke lagret noen av filene til maskinen min.

 

Ser ut for at jeg får vente til oppdateringen blir implementert i Firefoxen jeg har, og oppdatere det når alt er i orden.

 

Funker ikke her heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...