Gå til innhold

BK: What lurks in the dark..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger komposisjonen, fargene og hvordan du har fått slangen til å "posere".

Men jeg synes det er litt uheldig med skyggen på "halsen" til slangen. og siden det bare er på et lite sted føler jeg det gjør værre for bilde enn for det gode.

Prøvde ikke å bounce det vekk med en evt. reflektor?

Lenke til kommentar

Et av de bedre reptilbildene jeg har sett, ever!

Virkelig imponerende bilder og 100% skarphet!

 

Takker !

 

 

Jeg digger komposisjonen, fargene og hvordan du har fått slangen til å "posere".

Men jeg synes det er litt uheldig med skyggen på "halsen" til slangen. og siden det bare er på et lite sted føler jeg det gjør værre for bilde enn for det gode.

Prøvde ikke å bounce det vekk med en evt. reflektor?

 

Jeg blir ikke helt enig med meg selv ang den skyggen - da den også gir bildet noe.. som han under påpeker.

 

Når det er sagt, så tror jeg definitivt ikke bildet hadde blitt dårligere av å lette opp den skyggen, bare litt annerledes. Og, hadde jeg hatt mulighet under shooten å gjøre det, så hadde jeg testet.

 

Gjør oppmerksom på at det ikke er tamme dyr det er snakk om, som poserer på oppfordring - samt at det også er veldig giftige dyr, som igjen gjør det litt vanskelig å styre med reflektorer osv

 

 

Kanon foto. Synes faktsik skyggen gjør mye av bildet, og da spesiellt hode trer fram. Godt jobba!

 

Danke

 

Legger en annen variant, samme slange - samme anledning

 

6325201465_ea27c20209_b.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...