Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva slags dop?


avp

Anbefalte innlegg

Hei!

 

lurer på om noen vet hva slags rusmiddel som gjør en person gladere(ser lysere på livet) og gjør dem trøtte?

 

Stoffet er i pilleform, og jeg tror navnet starter med bokstaven D, men kan godt hende jeg husker feil.

 

Om du har noen idé om hva rusmiddelen heter, ville jeg blitt kjempeglad :new_woot: :new_woot:

 

PS!

Informasjonen er IKKE til eget bruk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer på om noen vet hva slags rusmiddel som gjør en person gladere(ser lysere på livet)
Det der gjelder vel alle slags rusmiddel, skulle jeg tro.

 

Postet av anonym: 4ea7c71afc840637ab7b50360bdeb1ea

 

Veel, husker noe om at forskjellige rusmidler gir forskjellige bivirkninger (fra hyper til søvnig, skarp til sløv osv..)

 

Men takk for svar :D skal sjekke om det var de jeg lette etter :D

Lenke til kommentar

mmm, jeg tror ikke det er det jeg leter etter...

har spurt på apoteket om det, og de sa at det finnes en medisin som får deg til å bli gladere, men de kan ikke gi noe mer informasjon..

 

Men vil virkelig finne ut hva slags medisin dette er.. HJELP!

Lenke til kommentar

Svaret mitt var til PaulGD, det var det han beskrev som hørtes ut som Ketorax, ikke det du snakket om.

 

Det finnes mange forskjellige former for antidepressiva, men det er litt feil å si at det gjør deg gladere. Er du klinisk deprimert kan det hjelpe, men det hjelper ikke med piller hvis du "bare er litt nedfor", har kjærlighetssorg eller liknende. Uansett er dette noe legen skriver ut, så snakk med legen din.

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...