Gå til innhold

Nytt skjermkort til BF3 for rundt 2k? (LES HER NÅ!)


Sushi1337

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har lagt merke til at det er veeeldig mange som spør om nytt skjermkort til BF3. Lurte selv på det samme for litt siden så tenkte jeg skulle dele mine erfaringer med dere.

 

Kjøpte meg dette til 2095 spenn. Kortet er ikke stort og har du et standard kabinett (jeg har haf 922) så har du nok plass til det. Noen har klaget på at det støyer men jeg merker ikke dette i det hele tatt.

 

Når det gjelder BF3 så skrudde jeg alt opp til ultra (alt på max for å si det sånn) for å sjekke om det funka. Det gjorde det men hadde litt problemer når jeg løp gjennom røyk og ild. Satte ned AF og AA et hakk (husker ikke om det da er AFx8 og msAAx2, men tror det) og jeg ligger på rundt 50 FPS, noen som funker brillefint å game på. Spiller på 1920x1080 btw.

 

Er dette det beste kortet for alle? Burde jeg kjøpe eller vente? Nvidia eller AMD?

Det aner jeg ikke, men kortet funker superduper bra til BF3 og jeg anbefaler det på det varmeste (mest pga god pris).

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten oppdatering!

 

Etter 10-15 timer spilletid så har jeg satt ned AF et hakk til (AFx4) og satt ned shadow quality fra ultra til high. Det er på grunn av når du bruker scope med sniper eller sitter inne i fly/helli så stjeler tydligvis dette mye fps.

 

Tenkte bare jeg skulle nevne det (siden det fortsatt dukker opp mange bf3-skjermkort tråder).

Endret av Sushi1337
Lenke til kommentar

Kjøpte meg dette til 2095 spenn. Kortet er ikke stort og har du et standard kabinett (jeg har haf 922) så har du nok plass til det. Noen har klaget på at det støyer men jeg merker ikke dette i det hele tatt.\

 

Støyer det ikke ved mye belastning? Jeg har et X1900XT nå som høres ut som et fly som starter når det blir hardt belastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...