Gå til innhold

Problemer med dead space


Anbefalte innlegg

Hei, kan noen bekrefte at det er problemer med deadspace både nr1 og 2ern slik at man må holde musen nedover for å få bilde ellers går personen å se i taket?

 

Slik at musen lever sitt eget liv.

 

Og at menyene på deadspace 2 er veldig dårlige, jeg må gå ned til høyre neders på skjermen for å kunne velge menyene, ellers ser jeg ikke hva som står der.

 

Har prøvd å endre oppløsningen uten det blir noe bedre, og prøvd å reinstallere nvidia GTX 570 driverne uten at det hjelper.

 

Har noen forslag? Eller er spillet bare slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, kan noen bekrefte at det er problemer med deadspace både nr1 og 2ern slik at man må holde musen nedover for å få bilde ellers går personen å se i taket?

 

Slik at musen lever sitt eget liv.

 

Og at menyene på deadspace 2 er veldig dårlige, jeg må gå ned til høyre neders på skjermen for å kunne velge menyene, ellers ser jeg ikke hva som står der.

 

Har prøvd å endre oppløsningen uten det blir noe bedre, og prøvd å reinstallere nvidia GTX 570 driverne uten at det hjelper.

 

Har noen forslag? Eller er spillet bare slik?

 

bruker du touch pad? prøv a deaktiver den driveren og koble til en mus i steden.

Resette gameplay instillingene? (eller hva en det heter)

 

kan hende du har "Ghost Mouse" koble ut og inn tilkoblingen kan hjelpe.

har du dette problemet i flere fullskjerm spill? bruker du andreparts/tredjeparts mus programvare?

Lenke til kommentar

Det er bare nå dead space som er problemet.

 

Har bare 1 skjerm, kan prøve en annen mus.

 

Prøvde en microsoft optisk mus med kabel, og den virker ikke en gang i spillet, slo av den logitec musen jeg hadde.

 

Har ikke noe programvare til den musen nei.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...