Gå til innhold

Syriakrigen-kampen mot Bashar al-Assads regime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de klager på at det er et strengt regime der...

Syria har et av verdens verste regimer, ikke rart de klager.

Sunniene klager fordi de hele tiden lager bråk og havner i fengsel...

Jeg ser jo hva slags folk dette er når jeg ser hva som skjer der nede så det er jo forståelig...

Vår egen ABB er jo bare en speider gutt når vi ser på hva slags folk vi har med å gjøre her...

Lenke til kommentar

Jepp, sett inn ABBs storebror som evig president så får du en land der alle trives.

 

Det er nok av mennesker som klager hele tiden og lager bråk i for eksempel Burma også. Snakker om menneskerettigheter, demokrati og frihet. Hvordan skal man da klare å sørge for at familien sin har all makt i landet og får alle pengene? Klubb dem ned! Skjer i alle kjeltringland. Politiet kommer, slår deg ned og drar deg inn til fengsel. Er du heldig får du noen år, er du uheldig blir du torturert og drept sammen med vennene dine på en ukjent massegrav.

 

Slik beholder kjeltringer makten. Slik har alltid kjeltringer beholdt makten.

 

Syria er et land som ikke tåler at man sier det man tenker. Syria er et land som ikke tåler at barn lever, som ikke tåler at mennesker tror det de vil eller tenker egne tanker. Akkurat som at Cuba er et land som ikke tåler at kvinner gir ut romaner.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Tror du virkelig at vesten er slik en bastion for frihet, demokrati og menneskerettigheter og alt det svadaet der abigor?

 

Du snakker om land som ikke tåler at man sier det man tenker, har de lover mot å "fornekte" holocaust i Syria? Du snakker om land som ikke tåler at barn lever, har de mange aborter i Syria?

 

Det blir ganske åpenbart hvem du egentlig følger med signaturen din.

 

Just sayin.

Lenke til kommentar

Fy faen så enspora. ALT skal handle om anarki.

 

 

Du snakker om land som ikke tåler at man sier det man tenker, har de lover mot å "fornekte" holocaust i Syria? Du snakker om land som ikke tåler at barn lever, har de mange aborter i Syria?

Det blir ganske åpenbart hvem du egentlig følger med signaturen din.

Just sayin.

Jeg har hele livet sagt at Holocaust er en løgn som jødene har skapt. Aldri har jeg blitt torturert eller henrettet av den grunn. Politiet lar meg leve livet mitt helt ifred selv om jeg sier at jens er en av verdens grusomste politikere med tusenvis av uskyldige liv på samvittigheten. Jeg kritiserer den rødgrønne regjeringen offentlig hver dag. Likevel tar ikke politiet meg.

 

I Syria må du registrere deg med fullt navn dersom du skal på internett. Sier du noe da vet politiet hvem du er. Så sier du ikke noe lenger for å si det på den måten. Lenge leve barbariske diktaturer!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Rart hvordan jeg må diskutere Saudi Arabia og Qatar i en tråd som handler om hvor jævlig diktaturet i Syria er.

 

Det er jo ganske naturlig. Saudi Arabia er et enda jævligere diktatur. Og de er hovedsponsor for å få innført Saudi-diktatur i Syria. Først blodig borgerkrig, og så Saudi-diktatur. Det er framtidsutsiktene.

 

Du tror du heier på demokratisering. Men det som heies fram er borgerkrig og Saudi-diktatur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I Syria må du registrere deg med fullt navn dersom du skal på internett. Sier du noe da vet politiet hvem du er. Så sier du ikke noe lenger for å si det på den måten. Lenge leve barbariske diktaturer!

Mulig det er noe annerledes enn i Norge, men min ISP har da mitt fulle navn også.

 

hmm... la oss nå ikke glemmevårt datalagringsdirektiv da...

 

Og sist jeg sjekka så må man faktisk registrere seg med fullt navn bare for å få en mobiltelefon i dette landet..

 

makan til diktatur altså, vi må nok kjøpe inn våpen og styrte "regimet" tror jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...