Gå til innhold

Er 3PM et bra navn på en DJ?


merkur

Anbefalte innlegg

Det var fisk og Onar og Standard stemmen i XP som lagde sangen. Tror det var nyeste Ejay som Fish fant på mer eller mindre lovelige måter.

 

Men jeg har den ikke ,men jeg tror sangen ligger på skolen. Må uansett en tur innom gamleskolen for og levere noen bøker. Kan sikker spørre om og ta meg en tur innpå datarommet og mail sangen et sted. Den sangen var ganske bra altså. Har lånt 2 hardisker ifra skolen som jeg ikke fikk levert tilbake i fjor også. Det er bare 2gb disker ,men jeg vil ikke stjele noe. Så jeg skal prøve.

 

Men det værste var at han tok strømkabelen hver gang vi spilte den. Men onar hadde heldigvis en Bærbar som vi spilte den på etterhvert da.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste som er ekte musikk er The Main, mitt enmannsprosjekt.

 

Okei, jeg tok meg bryet å registrere meg på mp3.com med kun ett formål: Å høre denne låta.

 

...bzzzz, treig server, får maks 30 KB/s...

 

Teksten går slik: bæbæbæbæbæ, dette her er handlelisten min, en kartong egg osv.

 

Men greit, kudos for en morsom låt! Kanskje ikke akkurat HS Records-materiale, men gøy.

Lenke til kommentar

Jeg kan legge opp en av sangene til meg og merkur. Men den laget vi med fruityloops og er ikke ferdig. Vi har ikke lært programmet helt. Litt forskjell fra ejay skjønner dere ;-) Men sangen som vi laget er en remix av Sting - Every breath you take. Håper at dere liker den når jeg får lagt den ut. Håper vi får positive svar da!

 

PS: Grattis med bowlinga Bjaa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...