Gå til innhold

Skal legge på meg. Masse!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er snart 16 og har da lov til å begynne på treningssenteret der jeg bor. Jeg skal da i den anledning prøve å legge på meg ganske mye fordi jeg er i den situasjonen at jeg er veldig spinkel og veier ikke så mye i forhold til hvor høy jeg er.

Jeg er ca 1.90 høy og veier 57 kg så jeg lurer på hva jeg bør spise og hvor mye jeg skal spise hver dag for å gå opp så mye som mulig.

Jeg begynte for et par dager siden å drikke et glass med fløte på morgenen for å se om det funker men jeg har ikke peiling.

Jeg kan ikke begynnne med noen form for trening enda fordi jeg brakk skulderen for et par uker siden og må holde den i ro.

Så målet er å spise ganske mye så jeg kan gå opp en del i vekt.

Noen forslag? Er forresten altetende og tar imot alle tips gledelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen fordeler ved å øke kroppsvekten med fett.

Vent til du er frisk så kan du bulke RYP i 6-7-8 mnd uten deff og det burde gi deg 10kg opp på den rette måten.

 

200-300 kcal i pluss pr dag holder i massevis om du ikke skal ha på unødvendig mye fett

Endret av War
Lenke til kommentar

Drikk mye melk, gjerne h-melk. 2-3 liter om dagen i tillegg til vanlig mat vil nok hjelpe på. Men ville begynt å storspise først når du begynner å trene. Greit nok at du er sykelig tynn, men alikevel vil jo bare være fett du legger på deg hvis du skal spise mye når du bare sitter i ro.

 

Kragebeinet du har brukket? Det leges jo ihvertfall ganske kjapt. Tror jeg ble frisk etter 6-8 uker da jeg brakk kragebeinet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...