Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Har huka av for at punkbuster skal være på, oppdatert origin, spillet og punkbuster. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Skjer bare hittil når jeg har spilt med venner.
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 En administrator på en server kan sparke deg fordi administratoren vil sparke deg. Du kan fikse det ved å spille på en server med en mindre nazi administrator. Følger du med i chatten når du spiller? Det kan være at en administrator forsøker å fortelle deg noe og når du ikke lytter så blir du sparket...
Dore123m Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Har huka av for at punkbuster skal være på, oppdatert origin, spillet og punkbuster. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Skjer bare hittil når jeg har spilt med venner. har snakket med en god del folk og det skjer nesten alle sammen av de jeg har snakket med. tror det skyldes Punkbuster. bare spill på servere uten PB imens de fikser dette problemet.
iNeo Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Det er Punkbuster som kicker deg. Oppdater Punkbuster manuelt. Les news på battlelog.
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Har oppdatert pb, står i førstepost...
rvenes Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hadde samme problemet. Last ned punkbuster her: http://evenbalance.c...age=pbsetup.php Installer og oppdater. Da fungerer det fint. Det snodige var jo at eg fikk spilt i kanskje 1 time i dag morges, men ikkje i kveld. La med Punkbuster.zip fila, sida heimesida til punkbuster var noke ustabil da eg prøvde å få lasta den ned istad. (enten så fikk eg server error, ellerså kom ikkje bildet opp som koden stod i osv.. pbsetup.zip Edit: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489422536365/ Endret 27. oktober 2011 av rvenes
Dr.Peedee Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Jupp, rvenes er på løsningen. Tillater meg å poste det EA/Dice sier i linken hans fordi det virker som noen er litt allergiske mot å lese poster på Battlelog - de leser visst her på gamer først "If you have been receiving the "You have been kicked by the Administator" message while playing Battlefield 3 you may need to manually update your Punkbuster installation.First' date=' download PBSetup from here: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/pbsetup.exe [battlelog-cdn.battlefield.com'] When you start PBSetup, you will be presented with EvenBalance's license agreement. Accept the agreement to proceed. The utility will then download information about the latest PunkBuster version for BF3. Once this is complete, you are presented with a list of the PunkBuster-enabled games that are present on your systems. If Battlefield 3 is not in that list, you can add it: - Click on "Add a Game" - In the topmost dropdown box, choose "Battlefield 3" - Click on "Add Game" - You should now have Battlefield 3 in the list of PunkBuster-enabled games. Finally update the PunkBuster DLLs. Click on Battlefield 3, and choose "Check for Updates". PBsetup will check if the DLLs are up-to-date; if not, the latest DLLs will be downloaded and installed. . At this point PunkBuster is fully up to date and configured for Battlefield 3."
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Opp samme melding "du har allerede INNSTALLERT pb", får ta å prøve i kveld,nå fikk jeg plutselig opp "server version" i pb også.
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Legge ved at dette skjer BARE når jeg spiller i party med noen andre, kan joine aleine og ikke ha noen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå