Gå til innhold

Aktivere Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hepp

 

Er det bare jeg som sliter med å få aktivert BF3?

Origin sier de ikke kan aktivere igjennom den aktiveringskoden jeg har tasta inn, så det må gjøres "manuelt"

Spretter opp et sånn EA Activation vindu med en snurrende sol i....

Og der står jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på EA sitt forum der det var et tips om at det var feil med Origin som forårsaker dette.

 

Forslag til løsning var følgende:

 

1. Avinstaller Origin (kun Origin, ikke BF3)

2. Kjøre CC Cleaner (sikkert for å fjerne diverse temp-filer osv)

3. Restart PC

4. Hent ned Origin fra websiten og installer på nytt

5. Aktiver BF3

 

Edit: Tester løsningen nå, men det tar vanvittig lang tid for Origin å verifisere installasjonen av BF3.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Lot den stå å spinne en goood stund, så fikk jeg noe EA registrerings vindu opp.

Forsøkte å knaste inn konto instillingene fra Origin her, men det gikk ikke nei...

Så quitta bare Origin... Så back to square one...

 

Dette kommer jo til å ta votter å år...

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg nedlastningen/installeringen av BF3 ? Spillet kommer på 2 disker også må man laste ned 11 GB?

Den første disken ruller nå på 2MB/s... og bruker 1 time 30 min, mens disk 2 bruker ca 30 minutter?? (Gjorde det igår ihvertfall).

Sitter nok her i ca 2 timer før spillet er lagt inn igjen ja som igår...

 

Jeg kjøpte spillet via Spaceworld download. Var uheldig og måtte først laste det ned fra Spaceworld. Så får jeg beskjed av Origin om å laste ned på nytt.

 

Noe jeg stusset over er at linja mi er 25/5, men nedlastninga fra Origin var på 42-43 mb/s(!!)

Lenke til kommentar

hehe. Jeg kjøpte det via greenmangaming før jeg dro på jobb og tenkte at jeg skulle komme hjem til et ferdig nedlastet spill ettersom nedlastningen gikk som bare det og alt så greit ut. Når jeg kom hjem innstallerte jeg "tilsynelatende" spillet og startet origin som ikke fant noe spill. Så mått jeg oppdatere origin, legge inn produktkoden fra greenmangaming der også og så laste ned spillet enda en gang.

 

Triste saker, og veldig amatørmessig.

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at løsningsforslaget ikke virker. Får beskjed om at produktet ikke kunne aktiveres med min profil (som vitterlig har aktivert BF3 allerede) og ingen reaksjon når jeg skal taste inn produktnøkkelen. Den henger på aktivering.

 

Latterlig er det også at EA Support har stengt for dagen selv om de på telefonen sier at de har åpent fra kl 10 til kl 23!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...