Gå til innhold

[Løst] Hjelp! Skal kjøpe høyt ytende gaming pc, budskjett ca 15-16 000.


Anbefalte innlegg

ja kos deg med et trangt hel**te av et kabinett :p håper du ikke får helt fnatt av se kabler sånn som jeg gjør :thumbup:

Syns du Define R3 er ille har du ikke vært innom mange kabinett. Define R3 er et herlig kabinett i forhold til Cooler Master Elite.

det er da ikke det som er poenget, det er at vist du først vil ha det rent og pent der inne, er r3 ikke det ideelle kabinettet, det går sefølgelig, men er unødvendig tungvindt.

jeg synest at hvist funksjonen er der må det være godt utført , ellers er det ikke noe poeng i det hele tatt å ha det der. derfor anbefalte jeg et annet kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor du skal ha 2 stk 570 for og dra på ultra, jeg kjører ett kort på ultra med 45-70 fps. Merker ikke noe antydning til lagg.

 

Hvilken oppløsning er det du kjører i da tro? Hos meg opplever jeg det jeg vil kalle lagg i 1920x1080 med kun ett 570 i aksjon i samarbeid med en i7 2600k. Fraps benchmark, Seine Crossing, Ultra settings:

 

Bench i 60 sek, Min:36 Max:61 Avg:44

 

Dette er hva jeg vil kalle plagsomt i et FPS.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du skal ha 2 stk 570 for og dra på ultra, jeg kjører ett kort på ultra med 45-70 fps. Merker ikke noe antydning til lagg.

 

Hvilken oppløsning er det du kjører i da tro? Hos meg opplever jeg det jeg vil kalle lagg i 1920x1080 med kun ett 570 i aksjon i samarbeid med en i7 2600k. Fraps benchmark, Seine Crossing, Ultra settings:

 

Bench i 60 sek, Min:36 Max:61 Avg:44

 

Dette er hva jeg vil kalle plagsomt i et FPS.

 

 

2500k 4.32 GHz 570 @ 900/1800

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du skal ha 2 stk 570 for og dra på ultra, jeg kjører ett kort på ultra med 45-70 fps. Merker ikke noe antydning til lagg.

 

Hvilken oppløsning er det du kjører i da tro? Hos meg opplever jeg det jeg vil kalle lagg i 1920x1080 med kun ett 570 i aksjon i samarbeid med en i7 2600k. Fraps benchmark, Seine Crossing, Ultra settings:

 

Bench i 60 sek, Min:36 Max:61 Avg:44

 

Dette er hva jeg vil kalle plagsomt i et FPS.

 

 

2500k 4.32 GHz 570 @ 900/1800

 

Hehe

Megarepresentativt oppsett, når sammenlignet med stock. :thumbup:

Prøv igjen :)

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke hvorfor du skal ha 2 stk 570 for og dra på ultra, jeg kjører ett kort på ultra med 45-70 fps. Merker ikke noe antydning til lagg.

 

Hvilken oppløsning er det du kjører i da tro? Hos meg opplever jeg det jeg vil kalle lagg i 1920x1080 med kun ett 570 i aksjon i samarbeid med en i7 2600k. Fraps benchmark, Seine Crossing, Ultra settings:

 

Bench i 60 sek, Min:36 Max:61 Avg:44

 

Dette er hva jeg vil kalle plagsomt i et FPS.

 

 

 

2500k 4.32 GHz 570 @ 900/1800

Med dine overklokker vil du få ytelse rundt dette:

Min: 45

Avg: 53

 

Det er helt annerledes enn 36 min og 44 avg. Dessuten er det veldig få GTX 570 som overklokker over 850MHz.

Lenke til kommentar

Med dine overklokker vil du få ytelse rundt dette:

Min: 45

Avg: 53

 

Det er helt annerledes enn 36 min og 44 avg. Dessuten er det veldig få GTX 570 som overklokker over 850MHz.

 

Jeg har 70c i maks temp når jeg spiller bf3. Jeg har det billigte kortet, med helt ok vifter.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Med dine overklokker vil du få ytelse rundt dette:

Min: 45

Avg: 53

 

Det er helt annerledes enn 36 min og 44 avg. Dessuten er det veldig få GTX 570 som overklokker over 850MHz.

 

Jeg har 70c i maks temp når jeg spiller bf3. Jeg har det billigte kortet, med helt ok vifter.

Gratulerer, du har vunnet i grafikkort-lotteriet.

Jeg har et GTX 460 som ikke lar seg overklokke over 820MHz, når gjennomsnittet klarer 850MHz og mer. Statistiske avvik begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...