Gå til innhold

Apple sliter allerede med iPad 3


Anbefalte innlegg

Ikke tror jeg at Steve Jobs jobbet så veldig mye rundt disse innkjøpsavtalene med f.eks. Samsung og ikke gjør han det nå. Apple vil ha best mulig pris på komponentene deres, Samsung leverer innenfor de spesifikasjoner Apple ønsker. Penger penger penger. Så enkelt er det.

 

Som sagt, så vet jeg ikke helt, det virker jo åpenbart at steve jobs påvirket apples handlinger, og hvilken kurs de tok, og han mente jo tilsynelatende ikke at "penger er penger", er det ikke da grunn til å tro at selskapets avgjørelser også er påvirket av andre ting enn det?

 

AtW

Tim Cook er vel den personen som har fått det meste av æren for at Apple har en fortjeneste de fleste andre produsenter drømmer om. Alt fra utpris til store avtaler hvor Apple forplikter seg til å kjøpe store kvantum av de interne komponentene vi finner i apple's produkter. Nei tror ikke det er så mye annet enn økonomi han har tenkt på. I andre avdelinger som R&D, PR, SW og design så har nok Steve Jobs sin ideer og tanker hat større innflytelse. Det kan godt hende at Tim Cook personlig har blitt påvirket av Steve Jobs, men ser ikke at den har påvirket den delen av Apple.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toppledere overlater vel ofte viktige jobber, de selv ikke har så god greie på, til folk som kan dette.

 

Ja, det gjør de jo, men de har for det første påvirkning på hvordan selskapet drives, og hva gjør de folkene som kan det? Det er nok individuelt, men jeg har jo en jobb feks der jeg gjør ting sjefene ikke kan, jeg tenker ikke kun på penger for bedriften.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...