Gå til innhold

problem med nedlastning av battlefield 3


Anbefalte innlegg

kjøpte bf 3 igår på nett, og prøver å få lastet det ned slik at jeg kan få spilt spillet jeg har ventet så utrolig lenge etter.

 

men har et lite problem, når jeg prøver å laste ned spillet i origin skjer det ingenting, det eneste programmet gjør er at det går fra "klargjør" - 0.0%- går automatisk i pause- og tilbake til klargjør igjen.

 

snakket kundesupport på ea og de ba meg bare reinstallere origin. og det har jeg nå gjort 3 ganger og har fremdeles det samme problemet.

 

nettet funker fint ellers, både til nedlasting og surfing.

 

noen råd?

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg prøvd å laste det ned siden klokken 2 igår...dette begynner å bli utrolig irriterende.

 

dårlig av ea å ha sånne feil når de slipper et så stort spill som bf3

jeg kjøpte det ikke igår for å måtte vente en uke...

 

Nettopp slike problemer som gjør at jeg kjøper fysiske spill i butikk,til nød i Norske nettbutikker.

Lenke til kommentar

Skal være helt unødvendig å kjøpe spill dvd idag. Har ikke kjøpt ett fysisk spill på flere år og det har alltid gått bra både i Steam, direct2drive og ymse.

 

Tenker problemet her ligger ene og alene i Origin jeg som både ser og virker som en tidlig beta versjon av ett program som skulle ønske det var Steam..

Lenke til kommentar

nå har jeg prøvd å laste det ned siden klokken 2 igår...dette begynner å bli utrolig irriterende.

 

dårlig av ea å ha sånne feil når de slipper et så stort spill som bf3

jeg kjøpte det ikke igår for å måtte vente en uke...

Hva om du avslutter Origin, kjører origin.exe som administrator? Hvilket operativsystem har du?

Lenke til kommentar

Hallå !

 

Jeg har samme problemet. Har ikke noe å si om man kjøper fysisk eller digi download. Man må bruke Origin uanset, og laste ned derifra. Kjøptye spellet idag. Prøver å løse inn produktnøkkelen i Origin, den bare loader, får feilmelding aktiverings mulighetene er ikke tilgjengelig. Har du fått noe mere svar fra Origin eller EA suppport ? Det her er dårlig greier ass! Jeg kjører ikke ned te byn, kjøper spill for å så laste det ned når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...