Notinuse Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Var bombesikker på at jeg hadde forhåndsbestilt dette på gamezone.no Men etter at jeg ikke klarer og finne noen mail, eller noen form for bekreftelse på bestillingen må jeg gå ut i fra at det har blitt glemt. Jeg fant nemlig BF3 LE i handle- kurven når jeg logget inn...så, snakk om være smartass Men uansett, finnes det fremdeles mulighet å få tak i en PC version nå 2 dager før release? Feks fra en eller annen nettbutikk som jeg ikke vet om. Har skjekket flere med uten hell. Setter pris på alle svar
PantZman Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Hva med nedlasting ifra spaceworld.no? 349,- og du får aktiverings koden med en gang.
Notinuse Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Skrevet 25. oktober 2011 Får man Limited Edition fra Origin altså?
Divimage Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Man kan bestille limited edition fra cdon: http://cdon.no/spill/battlefield_3_limited_edition-11790686
Notinuse Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Skrevet 25. oktober 2011 Bestilte fra spaceworld.no ! Takk for din bestilling, velkommen tilbake til Spaceworld!! Takker så meget !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå