Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Konstant badetiss i guttegarderoben.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anskar. Det verste er at du har rett. Problemet mitt baserer seg nettopp på denne psykologiske tvisten. Jeg er nervøs for at tissen er liten, derfor blir den mindre. Men hjemme, hvor jeg ikke bryr meg, da blir den stor og stolt.

 

Men altså.. Prøv og ikke tenk på elefant. Klarte du det?

 

Postet av anonym: 26974dd794b653e30be447f428dab732

Ja :) lol

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veit ikke akkurat om folk kommer til å fly rundt å snakke om at tissen din er spesielt liten i slapp tilstad uansett. Inntrykket mitt fra Uskole/videregående er at folk ikke akkurat snakker om hverandres edle deler pga noe de har sett under dusjing og lignende. Det finnes jo så klart noen unntak hvis folk har den største bushen noensinne/en megakukk. Men en tiss som ser litt liten ut? Nææ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg kunne ønske dette var tilfellet. men poenget er at min tiss er utrolig liten i badetiss tilstand. jeg blir flau, klein, har lyst til å synke ned i det svette lineoleumsgulvet. også blir jeg dårlig hver gang jeg tenker på gym. og hvis jeg tenker på det i gymtimen, da går øvelsen rett til (¤%(¤. Det gjør noe med selvfølelsen. Og DET legger folk merke til.Postet av anonym: 26974dd794b653e30be447f428dab732

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kunne ønske dette var tilfellet. men poenget er at min tiss er utrolig liten i badetiss tilstand. jeg blir flau, klein, har lyst til å synke ned i det svette lineoleumsgulvet. også blir jeg dårlig hver gang jeg tenker på gym. og hvis jeg tenker på det i gymtimen, da går øvelsen rett til (¤%(¤. Det gjør noe med selvfølelsen. Og DET legger folk merke til.Postet av anonym: 26974dd794b653e30be447f428dab732

Uff, da er det slitsomt.

Men søk på Nettet etter "Tankefeltterapi" og se om det kan være noe du kan benytte deg av i form av sjølhealing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lo godt når jeg så dette innlegget. Fantastisk ordlegging op ;) Nå er ikke jeg gutt, men jeg tviler på at de gidder å legge merke til hvem som har badetiss i dusjen? Som jente så jeg da aldri på om jentene hadde shavet eller ikke, om puppene var runde eller spisse, faste eller hengende osv.. Jeg hadde i alle fall ikke brydd meg om jeg så deg :yes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...