Gå til innhold

enkle drinker å mikse selv? (alkohol)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ta mine klassikere.

 

Forslag 1:

1 1/2 DL absolutt Vodka i et glass, 2 1/2 DL Sprite og dette blandes godt med sitronsaft, anbefaler Fun Light med sitron og lime eller nypresset sitron.

Mmm god er den og man merker ikke noe spesielt ettersmak. Gjerne ha noen isbiter også.

Noen glass (jeg må ha 7 til 10 glass før jeg kjenner noe) med denne under 1 time merker man greit etter hvor mye man tåler :tease:

 

Forslag 2:

Man tar absolutt vodka, skaffer deg noe Solo brus. Så blander du disse sammen så til slutt tar du Fun Light med Bringebærsmak og gjør så drinken din blir oransje, men ikke rød for da blir det kun sur bringebærsaft. Så tar du noen isbiter får man også en god drink som gjør godt og smaker godt. Samme blandingsforhold her også :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Mudslide: bailies, kaluah og vodka. Tre nesten like store deler, litt mindre vodka. Er utrolig godt! Smaker alkoholisert sjokolademelk uten at det er kvalmende.

 

Du kan også sjekke ut oppskrift på Manhattan og white Russian.

 

Også liker jeg å drikke rød martini med sprite :) der bare blander du deg fram. Jeg tar ca en del martini og tre deler sprite.

Lenke til kommentar

Du kan ta mine klassikere.

 

Forslag 1:

1 1/2 DL absolutt Vodka i et glass, 2 1/2 DL Sprite og dette blandes godt med sitronsaft, anbefaler Fun Light med sitron og lime eller nypresset sitron.

Mmm god er den og man merker ikke noe spesielt ettersmak. Gjerne ha noen isbiter også.

Noen glass (jeg må ha 7 til 10 glass før jeg kjenner noe) med denne under 1 time merker man greit etter hvor mye man tåler :tease:

Du må altså drikke 1,05 til 1,5 liter 40 % vodka - rundt to helflasker - på kort tid før du kjenner noe? Imponerende.

 

En av mine favoritter som grei å lage og har enkle ingredienser er Caipiroska. http://en.wikipedia.org/wiki/Caipiroska

Lenke til kommentar

Du kan ta mine klassikere.

 

Forslag 1:

1 1/2 DL absolutt Vodka i et glass, 2 1/2 DL Sprite og dette blandes godt med sitronsaft, anbefaler Fun Light med sitron og lime eller nypresset sitron.

Mmm god er den og man merker ikke noe spesielt ettersmak. Gjerne ha noen isbiter også.

Noen glass (jeg må ha 7 til 10 glass før jeg kjenner noe) med denne under 1 time merker man greit etter hvor mye man tåler :tease:

Du må altså drikke 1,05 til 1,5 liter 40 % vodka - rundt to helflasker - på kort tid før du kjenner noe? Imponerende.

 

En av mine favoritter som grei å lage og har enkle ingredienser er Caipiroska. http://en.wikipedia.org/wiki/Caipiroska

Vurderte å sitere han selv, da den mengden hørtes vanvittig ut. Joda, skal da innrømme at jeg i perioder i ungdommen tålte nærmere en liter bacardi razz selv, men får da være grenser

Lenke til kommentar

Forslag 1.

Noe som kanskje ikke er det mest eksotiske og fantasifulle er Vodka og Redbull! Smaker godt og gjør susen.

 

Forslag 2.

Appelsinjuice, svart burn og vodka! så mye vodka du vil ha, litt juice og resten burn. Skal bli rød/oransje farge på den. Pga. juicen som ikke ser søt, så kan værtfall jeg drikke mye av dette uten og bli dårlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...