Gå til innhold

Ide til frihet


Anbefalte innlegg

Holder på med en bildeserie nå som skal gjenspeile single personer. Som regel er de i hverdagen ensomme om morgen og kvelden, mens de nyter friheten de har på dagtid, og det er denne friheten jeg ønsker å vise.

 

Noen tips til frihet? :-P

 

Hva får dere ikke lov til av forloveden/kjæresten/kona som dere kunne tenke dere å ha gjort om dere hadde friheten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig blitt singel og det jeg driver med er og være ute blant venner , gå lange turer i skauen og trene mer en før . vet ikke om dette er til hjelp .

 

Var ikke noe spesielt jeg ikke fikk lov til men fruen var ikke like glad for at jeg hadde interesse for våpen og kniver så nå kan jeg jo fikle og holde på med det så mye jeg vil :p

Lenke til kommentar

Bruke 8 timer på jobb, 6 timer på å sove og 10 timer forran pc'en uten at noen maser på meg når jeg egentlig skulle rydda for 3 måneder siden.

:dremel: fixed ;)

 

Generelt kan vi vel si at mange single har mye tid til jobben eller hobbyene sine. Nå er det jo en del gifte/samboere som også bruker veldig mye tid på jobben eller hobbyen. Men de har en tendens til å bli single etter en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...