Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv med vanlig stikk kontakt

Laderen gir ca dobbelt så mye som en USB port. Men det her føles som det går mye mer enn dobbelt så tregt.

 

Hvis det er noen innstillinger som bør forandres på slik at den lader bedre via USB porten så hadde det vært kjekt å vite om.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av denne telefonen etter litt bruk er at radioen er dårlig på denne.

Når jeg slår av sync med Gmail og 3g holder den i flere dager så batteriet er nok bra nok....

Håper LG oppdaterer den slik at vi slipper å roote telefonen.

 

Ellers er det en kjempe telefon :new_woot:

 

Jeg får ikke koblet den til pc'n (win7) noen tips ?

 

Mvh

Endret av jan-otto
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av denne telefonen etter litt bruk er at radioen er dårlig på denne.

Når jeg slår av sync med Gmail og 3g holder den i flere dager så batteriet er nok bra nok....

Håper LG oppdaterer den slik at vi slipper å roote telefonen.

 

Ellers er det en kjempe telefon :new_woot:

 

Jeg får ikke koblet den til pc'n (win7) noen tips ?

 

Mvh

 

Last ned LG suit fra nettet først, også åpne programmet og instaler USB driver.

 

Hvordan fungrer egentlig launcher pro? Har instalert det, men det bare "forsvinner"? :p

Lenke til kommentar

Prøv med vanlig stikk kontakt

Laderen gir ca dobbelt så mye som en USB port. Men det her føles som det går mye mer enn dobbelt så tregt.

 

Hvis det er noen innstillinger som bør forandres på slik at den lader bedre via USB porten så hadde det vært kjekt å vite om.

 

USB kan levere 500mA, batteriet er på 1500mAh eller noe? LiPo batterier kan lades på minst 1C (1 ganger kapasitet) dvs 1,5A. Jeg vil gjette på at veggkontakten kan levere litt over 1A.

 

Ved 1C lading bør batteriet lades på ca 1 time og 20min. Hvis det brukes CA-CV (constant amperage - constant voltage).

 

Man lærer mye ved å fly modellhelikopter :)

Lenke til kommentar

Som jeg skrev isted at samtalekvaliteten var bra og det er den når man kun bruker tlf.,men med en gang en kobler headsettet til så hører den du snakker deg ikke,mens jeg hører vedkommende kjempeflott,straks en kobler fra de medfølgende ørepropper hører vedkommende meg fint.Så enten er det dårlige ørepropper ,skal prøve ut noen andre eller så er det noe med tilkobl. på tlf

Lenke til kommentar

Får ikke valgt Mandag som første ukedag i medfølgende kalender-app

 

@oro2: Kan du sjekke dato velgeren inne i kalenderen når du legger inn en ny avtale. Viser den ukedag og måned for deg???

 

Jeg har nå tatt full hard reset, ikke bare via menyen, men slik hardreset beskrives i manualen. Holde inne power + volum ned i 10 sek. ved oppstart.

 

Desverre hjalp ikke dette noe. Vet ikke flere måter å nulle telefonen på utover å få tak i original rom og legge den inn på nytt, men den har jeg ikke.

 

Merkelige greier ...

Lenke til kommentar

Leste for litt siden om en gratis Nintendo 64bit emulator..

Noen her som vet hva den heter?

 

 

Kan det være N64oid du tenker på? Jeg husker å ha lest noe om det, men jeg vet ikke noe om hvordan det fungerer... Ser at det ligger en N64 Roms App på marketplace også.. Men som sagt, vet ikke noe om dette/disse =)

Lenke til kommentar

USB kan levere 500mA, batteriet er på 1500mAh eller noe? LiPo batterier kan lades på minst 1C (1 ganger kapasitet) dvs 1,5A. Jeg vil gjette på at veggkontakten kan levere litt over 1A.

 

Ved 1C lading bør batteriet lades på ca 1 time og 20min. Hvis det brukes CA-CV (constant amperage - constant voltage).

 

Man lærer mye ved å fly modellhelikopter :)

Man lærer enda mer ved å lese av AC laderen, hvor det står: 4,8V / 1.0A.

 

Med andre ord, AC laderen klarer dobbelt så mye som lading via USB burde klare.

 

Og hva batterier teoretisk skal klare ta imot, er som sagt teoretisk. Blir ganske annerledes i praksis når de blir varme.

 

Har endelig faatt tak i mobilen. Har virkelig lyst aa proove Tegrazone spill, men har jeg noodt til aa betale for dette?

 

Jepp alle spilla koster.

 

Du må nedlaste denne appen: NVIDIA TegraZone, der kan du se hvor mye spilla koster og der kjøper du dem.

 

Leste for litt siden om en gratis Nintendo 64bit emulator..

Noen her som vet hva den heter?

 

Nesoid Lite (NES emulator) er en emulator jeg har testa, men sliter å åpne ROMene.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

 

Kan det være N64oid du tenker på? Jeg husker å ha lest noe om det, men jeg vet ikke noe om hvordan det fungerer... Ser at det ligger en N64 Roms App på marketplace også.. Men som sagt, vet ikke noe om dette/disse =)

 

N64oid er eneste N64-emulatoren til Android ja, men den er ikke gratis.

Å bruke den er enkelt, er bare å åpne N64-rom (zip-format, finnes blant annet på doperoms.com) i appen :)

 

har testa Super Mario 64, Mario Kart og Golden Eye og alle funket bra, selv om Golden Eye er vanskelig å styre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...