vikingkylling Skrevet 18. oktober 2011 Skrevet 18. oktober 2011 Kort fortalt storkoste jeg meg i Dead Rising 2: Off the record (DR2 'remake' med Frank West i stedet for han der Chuck-fyren) og samlet opp en hel drøss gjenstander i et Maintenance Room for senere bruk, fant en fin kjole til Frank, herjet med zombiene og så videre. Uheldigvis ble jeg angrepet bakfra av en zombie og døde, men da jeg lastet inn lagringen igjen var jeg på helt feil sted med mye mindre kills og null gjenstander i rommet. Er det en bug? Spillet lagrer automatisk når man går til et nytt område, men jeg har ikke vært i et annet område på veldig lenge og lagrer jevnlig i det området jeg er i, så det kan ikke være det som skjedde. Ikke var jeg nært utgangen heller, for den saks skyld. Noen andre som har opplevd noe lignende? Spiller for øvrig på PS3 i sandkasse-modus.
Eriksendrul Skrevet 18. oktober 2011 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er usikker men kan det være at Sandbox modus har en Killstreak Count og ikke en Killcount ? Altså hvor mange du dreper før du dør istede for hvor mange du dreper totalt ? Isåfall om det er en Killstreak Count vil jo den stoppes og resette seg når du dør . Jeg hadde problemer selv med at ting forsvant fra steder jeg la dem fra meg når jeg lagret spille og kom tilbake . Men jeg trur Enkle gjenstander forsvinner , Men jeg trur ikke ting som er laget blir borte.
vikingkylling Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg har lagret, avsluttet og startet opp igjen flere ganger uten å miste Kill Count, så det er ikke det. Og btw testet nå nettopp om tingene var der jeg la dem, men de var alle borte. Kjipt, men ikke noen katastrofe. Jeg hadde for øvrig fortsatt alle våpnene jeg hadde på meg. Edit: Tok en liten test og oppdaget at a) Kill Count blir lagret i Sandkasse-modus hvis du lagrer manuelt, men ikke når du dør, b) ting flyttes tilbake når du laster inn spillet og c) ting du holder får du beholde. Litt merkelig drepte jeg en sikkerhetsvaktzombie og tok pistolen hans. Da jeg lastet inn igjen nå var han fortsatt i live (vel...), så jeg drepte ham og tok pistolen hans igjen uten å miste den første. Nå har jeg to pistoler i inventoriet. Men på den annen side er pistoler litt ubrukelige i Dead Rising. Det morsomme er jo å finne andre ting å bruke på dem. Endret 19. oktober 2011 av vikingkylling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå