Gå til innhold

Kamptråd CL: Otelul Galati - Manchester United

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for et rimelig greit lag er vi tafatte og spiller kjedelig fotball. Nesten så jeg sovner av dette, typisk United borte. Hadde virkelig trodd at vi skulle dominere mer mot et slikt lag, men kampen er ikke over enda. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker det jeg ser av Carrick. Utrolig positiv. Når det kommer til Valencia så syns jeg han har vært trasig. Er det bare meg eller er han dårlig til å utfordre?

Endret av Chuck Bass
Skrevet

Jeg er usikker på hernandez mot et så defensivt forsvar. Noen spillere som er ute av kamptrening og en defensiv mur. Vi klarer ikke å holde balltempoet oppe.

Men jeg har stor tro på at motstanderene blir slitne og at de glipper til slutt.

Skrevet

Valencia har jo blitt manipulert til å tro han er forsvarsspiller, hva forventer du? Han er jo forvirret nå som han plutselig er angrepsspiller igjen :p

Skrevet

Huff, akkurat som jeg hadde trudd sålangt. Otelul et knallsterkt hjemmelag. Hadde 12-5-0 på hjemmebane ifjor og slapp inn noe sånt som 0,7 mål per kamp. Stoke-sammenlignbart?

Skrevet

utrolig vittig. jeg ser på noe arabisk hvor de har en brite i studio. så først snakker de, så oversetter de briten.LOL!

fuck dette. jeg ser heller på bonanza. er jo ingenting som vil virke her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...