Gå til innhold

GTX 570 til 2095,-


Bsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte dette kortet sammen med min nye oppgradering av hovedkort, cpu og ram!

Kjøpte denne pakken og syntes kortet fungerer veldig bra. Noe støy er det når du spiller, da tar viftene seg noe opp og jobber godt. Sjenerende er det ikke! Kjører Battlefield 2, need for speed shift og medieval war 2 på max uten problem!

 

Absolutt verdt penga hvis du ikke skal oppgradere til en gtx580!

 

EDIT: Ser nå på ordren min at det er dette kortet jeg kjøpte, var på tilbud til 2195,-

 

Kanskje et klok hodet kan fortelle forskjellen da jeg ikke er så veldig datateknisk!

 

Kenneth

Endret av Svolp
Lenke til kommentar

Virker som om det bråker en del, ikke overraskende med tanke på den lille størrelsen på kjøleløsningen.

 

Arni90 - Gainward 1-0 !

 

Har samme kort, bare Golden Sample (OCa fra fabrikk) og under BF3 BETAen blei det greit med lyd... Men jeg spiller med headset så jeg hører jo ikke så mye.

 

Kan vell også nevne at det var på 70 grader under BF3 BETA med alt på Ultra i et Apevia X-cruiser kabinett med en 80 mm vifte oppe og en i døra samt Corsair H60.

 

Men for all del, kortet yter ekstremt godt!

Lenke til kommentar

EDIT: Ser nå på ordren min at det er dette kortet jeg kjøpte, var på tilbud til 2195,-

 

Kanskje et klok hodet kan fortelle forskjellen da jeg ikke er så veldig datateknisk!

Forskjellen er nok så enkel at det kortet til 2095 kr har en mindre kjøleribbe enn det du kjøpte.

Sammenlign bilder av begge to og ditt kort er sikkert en cm eller to lenger ;)

 

Om det er noe jeg har lært om kjøling av PC-komponenter, så er det at små forskjeller kan gjøre enorme forskjeller på støy og temperatur. Om ditt kort bråker vil dette på tilbud bråke mer ;)

Lenke til kommentar

EDIT: Ser nå på ordren min at det er dette kortet jeg kjøpte, var på tilbud til 2195,-

 

Kanskje et klok hodet kan fortelle forskjellen da jeg ikke er så veldig datateknisk!

Forskjellen er nok så enkel at det kortet til 2095 kr har en mindre kjøleribbe enn det du kjøpte.

Sammenlign bilder av begge to og ditt kort er sikkert en cm eller to lenger ;)

 

Om det er noe jeg har lært om kjøling av PC-komponenter, så er det at små forskjeller kan gjøre enorme forskjeller på støy og temperatur. Om ditt kort bråker vil dette på tilbud bråke mer ;)

 

Da fikk vi klarhet i det og for ordens skyld kan jeg ikke si at det brååååker, men du hører at det går et par vifter når du begynner og belaste kortet ;) Gamle pc min derimot. Den bråååååkte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...