Gå til innhold

USA: kjøpe iPhone 4S uten binding?


oiqbal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør de. iPhone 4S uten binding blir «lansert i november», og kommer til å koste en god del mer enn utgaven med binding. For å ta et (mulig feil) eksempel: iPhone 4 selges til 99 dollar med binding, men koster 549 dollar uten.

 

Forsatt latterlig mye billigere der enn i Norge. :roll:

 

Sant nok :thumbup:

Lenke til kommentar

Forsatt latterlig mye billigere der enn i Norge. :roll:

Ikke glem at i mange stater i USA må du betale ekstra «sales tax». Jeg er usikker på hvor mye denne er da trådstarter ikke opplyser om hvor i USA han skal. Jeg er heller ikke sikker på om man faktisk må betale denne avgiften på den ulåste modellen. En annen viktig ting å merke seg er ved å kjøpe telefonen i Norge får du langt bedre rettigheter (fem års reklamasjonsrett) enn i utlandet. Dette er for noen verdt de 800 kronene i prisforskjell (basert på iPhone 4 8GB).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forsatt latterlig mye billigere der enn i Norge. :roll:

Ikke glem at i mange stater i USA må du betale ekstra «sales tax». Jeg er usikker på hvor mye denne er da trådstarter ikke opplyser om hvor i USA han skal. Jeg er heller ikke sikker på om man faktisk må betale denne avgiften på den ulåste modellen. En annen viktig ting å merke seg er ved å kjøpe telefonen i Norge får du langt bedre rettigheter (fem års reklamasjonsrett) enn i utlandet. Dette er for noen verdt de 800 kronene i prisforskjell (basert på iPhone 4 8GB).

Forsatt billigere :thumbup:

Lenke til kommentar

Forsatt latterlig mye billigere der enn i Norge. :roll:

Ikke glem at i mange stater i USA må du betale ekstra «sales tax». Jeg er usikker på hvor mye denne er da trådstarter ikke opplyser om hvor i USA han skal. Jeg er heller ikke sikker på om man faktisk må betale denne avgiften på den ulåste modellen. En annen viktig ting å merke seg er ved å kjøpe telefonen i Norge får du langt bedre rettigheter (fem års reklamasjonsrett) enn i utlandet. Dette er for noen verdt de 800 kronene i prisforskjell (basert på iPhone 4 8GB).

 

Skal til Florida, og er klar over sales tax der borte. Tror den er på 7% eller 10%.

Lenke til kommentar

Prisene hos Apple i USA på iPhone 4S uten binding er:

 

16 GB - USD 649,- (694,43 USD inkl 7% sales tax - dvs 3922 NOK med dagens kurs)

32 GB - USD 749,- (801,43 USD inkl 7% sales tax - dvs 4526 NOK med dagens kurs)

64 GB - USD 849,- (908,43 USD inkl 7% sales tax - dvs 5130 NOK med dagens kurs)

 

Så får vi se hva de norske prisene blir. Har sett at enkelte tipper at toppmodellen vil nærme seg 7000 kr....

 

I så fall er det en god del å spare her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...