karoald Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 Kjempefin i farger og spesiell komp.---god skarphet.
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 Bra dette! Brukbar skarpt og litt artig med den bia på hodet i delikatessene! Litt støy er det men skitt au.. 4'er herfra!
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Skrevet 15. oktober 2011 Kjempefin i farger og spesiell komp.---god skarphet. tusen takk,ha en fin helg,smil
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Skrevet 15. oktober 2011 Bra dette! Brukbar skarpt og litt artig med den bia på hodet i delikatessene! Litt støy er det men skitt au.. 4'er herfra! ser hva du mener er litt ny på mac... takk for alle go svar på prøveromme,ha en go helg og takk for 4er,he he da går det ihvertfall fremover m meg,he he...lærer hver dag,smil
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Egentlig likte jeg det andre bedre men liker godt fargene du har fått frem her
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Henger meg på godordene..er noe med disse blomsten som tar meg med i filmen The Wall av Pink Floyd..er du med?;)
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Skrevet 16. oktober 2011 Kjempefin i farger og spesiell komp.---god skarphet. tusen takk Herlig bilde og farger/lys. tusen takk
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Skrevet 16. oktober 2011 Henger meg på godordene..er noe med disse blomsten som tar meg med i filmen The Wall av Pink Floyd..er du med?;) tusen takk jepp enig,pink floyd,takker
jeanette roger Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Skrevet 17. oktober 2011 Egentlig likte jeg det andre bedre men liker godt fargene du har fått frem her takk øystein det er jeg enig i,men fikk ikke den andre skarp...og liker fargene bedre her,,de er ikke så lette få til stå i ro..samme med høstblader som faller,prøver og prøver tusen takk Bra dette! Brukbar skarpt og litt artig med den bia på hodet i delikatessene! Litt støy er det men skitt au.. 4'er herfra! tusen takk
Anbefalte innlegg