Gå til innhold

[Samsung Galaxy Tab 10.1] Får ikke lastet ned fra market: «venter på installering»


Luffy1337

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette før eller vet hvorfor?

 

Kjøpte nylig Tab 10.1, satt opp det meste hittil men når jeg skal f.eks laste ned Angry Birds eller hva som helst ifra market står det kun venter på installering uten att noe skjer!?!

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får en sjelden gang samme problem på min Acer A500 tablet. Funker som regel når jeg prøver to tre ganger til, dersom det ikke går første gang.

Hvis du har det problemet hver gang du prøver å installere en app, uansett hvilken, ville jeg prøvd å tvangslukke Market, og slette cachen. Funker ikke det, er kanskje en mulighet å gjenopprette fabrikkinnstillingene til brettet.

Lenke til kommentar

Har funnet følgende løsning på dette. Når det står venter på installering så går jeg tilbake til startskjermen i market og velger programmer øverst til høyre, da får man opp listen over alle installerte programmer på taben, blar man så helt ned i listen så finner man programmet som venter på å bli installert, trykk så installer og vips blir programmet installert :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...