Gå til innhold

PHP Tutorial

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg synes det var en parse error i den...

:lol:

Ja, det synes jeg også! :p

Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/dk/d/b/a/dbasellus/htdocs/PHP & MySQL Tutorial.php on line 203

Skrevet
Nope, har den bare som PDF. Tror ikke jeg gidder lage en webside med det.

Har du ikke Acrobat?

Liten plass og treg maskin. Har bedre ting å bruke PCen til. Dette er første gang jeg har kommet borti et PDF-dokument som jeg har villet åpne siden jeg begynte med PCen :)

Skrevet

Godt initiativ - men validerbar HTML har du ikke fått med deg. :) Sikter til "bgcolor". Sånt bruker man stylesheets til. :)

Skrevet
Linken funker ikke, dessverre.

Vet, fikk e-post fra Tripod med meldingen: "Misbruk av Tjenesten", de siterte med at jeg brukte kontoen til oppbevaring av filer og den hadde hatt en "økende trafkk som var til belastning for andre brukere".

Så kontoen er stengt! :lol:

Men gråt ingen tårer, skal se om jeg finner noe annet. :shrug:

Likte egentlig Tripod, de gir 50MB med webplass/MySQL database. Men er svært aggressive og stadig på jakt etter "oss" som trenger et sted å poste filer.. :roll:

Skrevet
Har du ikke Acrobat?

Har ikke windows en gang. Kan vise frem pdf-er men får bare 404 på linken.

Hvis du trenger plass til å legge opp en fil så kan vi sikkert ordne noe. Bare send meg en mail.

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann.. Lasta ned den PHP Tutorial.pdf fila , og når jeg prøver å åpne den får jeg " There was an error opening this document, Thi wiever cannot decrypt this document "

Noen som har peil på hva som kan være feil da? Jeg har forresten AR 4.0 0318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...