Gå til innhold

Brannfakkel! Hvorfor er det så lite aktivitet?


Anbefalte innlegg

Oppfordring: Hvis man vil øke sjansene for innspill fra utvikling angående forslag til videreutvikling av digit så er det lurt å legge disse i en egne tråder, der en holder seg til saken :-)

 

Jeg synes i alle fall det er (mye) lettere å diskutere ett tema i stedet for fem i en og samme tråd!

 

Opprett derfor gjerne egne tråder for endring av evalueringsnivå, endring av opplastingsgrense, intensjonen for digit m.m. (Eller fortsett på tråder som er opprettet fra før om temaet hvis de eksisterer)

Tror det er vanskelig å helt unngå noe utflytende tråder. Slik er det nok både her inne og på andre nettsteder.

 

Forstår dog "problemet" til dere i "utvilkling"! :hmm:

Forslag: :idea:

Opprett egne Utviklingstråder med tema f.eks:

Karakterer

Evalueringsnivåer

Generelle spørsmål

 

+ sikkert flere aktuelle emner etterhvert

 

Slik blir det da enkelt å henvise til disse alltid åpne trådene deretter(både for dere og oss andre)....:yes:

 

Nå er det nok slik at det er få "rene" tråder her inne, de fleste har flere "farger", diverse løstråder og noen har også andre merkelige utvekster.... :confused:

 

Har ofte vært borti tilfeller her inne der jeg føler at det jeg bidrar med ikke alltid er treffende utifra trådstarters intensjoner..... :whistle::blush:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig lite aktivitet her på forumet etter at nytt design ble lansert i alle fall! Kanskje tjenesten ble så bra at man ikke har tid til slikt lenger? ;)

 

Fra spøk til alvor;

Tipser om at denne artikkelen har blitt opprettet på akam.no:

http://www.akam.no/artikler/vis_frem_bildene_dine_paa_akam/103006

 

I morgen kommer bildeboks på akam.no som viser de siste bildene som er blitt lagt ut på digit. Så en skal ikke se bort fra flere nye brukere nå :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig lite aktivitet her på forumet etter at nytt design ble lansert i alle fall! Kanskje tjenesten ble så bra at man ikke har tid til slik lenger? ;)

 

Fra spøk til alvor;

Tipser om at denne artikkelen har blitt opprettet på akam.no:

http://www.akam.no/a...paa_akam/103006

 

I morgen kommer bildeboks på akam.no som viser de siste bildene som er blitt lagt ut på digit. Så en skal ikke se bort fra flere nye brukere nå :-)

Så på det som står via den linken - interesting! :thumbup:

Da regner jeg med at akamistenes inntog nærmer seg.... :whistle:

 

Ps!

Så noen "andre" ting også : (tar det med her, men er også postet under tråden om nytt digitdesign...)..

 

Tidligere kunne en bla fram og tilbake med piltastene også etter at en hadde skrevet kommentar på bilde i Bildekritikken. Dette virker kun før en skriver noe nå. Skriver en noe må en dilte opp til toppen og velge forrige/neste....

Ønsker meg slik det var før på akkurat dette punktet.

 

I Bildekritikken kan en bl.a. filtrere på "dato-område". Nå er det et gap fra januar 2011 til siste 2 uker, hvor ble tidsrommet februar-september 2011 av?????

Ellers er det positivt med alle de nye "klikkmulighetene"! Brukergrensesnittet er hevet betraktelig! :yes::thumbs:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...