Gå til innhold

FIFA 12 - Faller ut av EA-servere


cloudnine

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Sitter her med et sykt irriterende problem da jeg detter ut av EAserverne hele tiden, kommer inn i gamet spiller 5 "fifa-minutter" også detter jeg ut. skjer nesten hele tiden og er sykt irriterende da jeg taper matchene + får så ogsi ikke spilt. Detter dog ikke ut av PSN.

 

Noen som vet hvorfor? evt har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er mange på forumet som har det problemet. Det har kun skjedd to ganger så lenge jeg har hatt FIFA12(fikk det i posten dagen før det kom ut) at jeg har blitt logget av serverne under spilling. Men det kan ha noe med tidspunktene jeg og feks du har spilt på da. Men mange har klaget over serverne de siste dagene...

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å aktivt unngå å starte nye trådar - så lenge ein tråd krinsar rundt eit spesifikt emne i staden for å vere av sorten "generell diskusjon", er det ingenting i vegen for fredeleg sameksistens med andre trådar om same spel.

 

Bruk heller denne tråden for plattformspesifikk diskusjon om dette og liknande problem. :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

bump.

 

skjer det samme her nå, ca hver kamp får jeg freezelagg på 10-15 sekunder ca 1 gang pr kamp, og jeg detter ut 1/2 av disse gangene. detter ikke alltid ut av EA serveren, men kampen blir bare avbrutt.

 

noen som har vært borti det samme og har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...