Gå til innhold

Tour de France 2012

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at det alltid skal være noe som kommer i veien for Hushovd, ja. Han har vel aldri vært helt i toppslag under TdF?

Vi har uansett Boss Hog og Kristoff som forhåpentligvis kan hevde seg. Kanskje Nordhaug også får sjansen?

• 3 uker senere...
Skrevet

Da er Sky sitt lag tatt ut: Bradley Wiggins, Mark Cavendish, Edvald Boasson Hagen, Bernhard Eisel, Chris Froome, Christian Knees, Richie Porte, Michael Rogers og Kanstantsin Siutsou.

Ingen Nordhaug å se der så da blir det bare Edvald som er i fra Norge. Spennende skal det likevell bli :D

Skrevet (endret)

Håper Cav trer av relativt tidlig, så Edvald får litt friere tøyler. Er Edvald tenkt som sisteopptrekker for Cav?

Edit:

Ser Eisel også er med, han har vel lenger "erfaring" med Cav.

Endret av Sovehest
Skrevet

Ser på TV2 at Edvald er hovedopptrekker. Fornuftig - jeg tror Edvald har mer krutt i bena enn Eisel uansett. Kan Eisel heller bruke rutinen på å manøvrere "toget" i feltet før Edvald bruker kjempekreftene sine.

Skrevet

Aner ikke, vet han det selv da? Satser på at han har forberedt seg godt nok, så får vi bare se hvordan det slår ut i touren. Er et par "Gilbert etapper" med i år også. Er redd at Peter Sagan blir ufattelig sterk i touren tross for at det er hans første TdF.

Skrevet (endret)

Wiggins kommer til (og Evans for den del) å ta utrolig mye tid på tempoetappene at noen av de andre som håper på god plassering i sammendraget kommer til å angripe tidlig på etappene, håper jeg hvertfall :) Slik som Andy Schleck gjorde i fjor. Det er lite "syke" toppfinisher i år.

Endret av untouch4ble
Skrevet (endret)

Da er jeg benka foran Tv-en, og hadde jeg kunnet skulle jeg nok ha blitt her de neste 3 ukene! Tv2 er virkelig flinke til å sette stemninga!

Edit: Minner også om Tourmanager og diskusjon.no sin uoffisielle privatliga: diskusjon.no

Endret av janovi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...