Gå til innhold

iPhone 4 er fremdeles bestselgeren


Anbefalte innlegg

Ikke hvis produsentene som bruker Android har det (fokus på CPU etc.) som et fellestrekk. Om de har det overlater jeg til andre å vurdere.

 

Geir :)

 

De har nok ikke det... Android som OS blir jo brukt på alle slags mobiler fra de billigste budsjettmobiler til high-end mobiler.. Derfor blir ett slikt utsagn ganske meningsløst..

Det blir nesten like dumt som å si att alle biler som går på bensin går kjempefort :tease: hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kunne vært interessant og sett total salgspris for salg av ios-mobiler og android-mobiler.

Da ville enn se hva folk er villige til å betale for hva.

 

Det løser seg dog ikke helt praktisk pga. av div. abonnementer o.l. som telefonene selges med. (som ofte gir en høyere totaltpris)

Lenke til kommentar

Forskjellen på iPhone og Android telefoner er at Apple bryr seg egentlig ikke om hvor mange Ghz prosessoren har eller hvor mange MB minne telefonen har. De bryr seg om at telefonen funker, brukervennligheten er på topp og batterikapasitet. Androidtelefoner blir pumpet ut på markedet med nyeste hardware som egentlig enda er på teststadiet, noe de gjør kun for å prøve å få en edge på Apple.

 

Hvorfor skriver du Iphone vs Android?? Syns det er meget rart.. Skriv heller Iphone vs Samsung, Iphone vs Nokia, Iphone vs LG osv..

 

OSèt har ingenting med Ghz/RAM etc. å gjøre!

Android er bare ett OS, på samme måte som WP el. Symbian er ett annet OS ;) HW spec. varierer helt uavhengig av OSèt...

 

Symbian dør om ikke lenge, det er Apple sine iPhones mot resten av markedets Androidtelefoner, Androidtelefonene er i mine øyne helt like i forhold til brukeropplevelsen.

Lenke til kommentar

Forskjellen på iPhone og Android telefoner er at Apple bryr seg egentlig ikke om hvor mange Ghz prosessoren har eller hvor mange MB minne telefonen har. De bryr seg om at telefonen funker, brukervennligheten er på topp og batterikapasitet. Androidtelefoner blir pumpet ut på markedet med nyeste hardware som egentlig enda er på teststadiet, noe de gjør kun for å prøve å få en edge på Apple.

 

Hvorfor skriver du Iphone vs Android?? Syns det er meget rart.. Skriv heller Iphone vs Samsung, Iphone vs Nokia, Iphone vs LG osv..

 

OSèt har ingenting med Ghz/RAM etc. å gjøre!

Android er bare ett OS, på samme måte som WP el. Symbian er ett annet OS ;) HW spec. varierer helt uavhengig av OSèt...

 

Symbian dør om ikke lenge, det er Apple sine iPhones mot resten av markedets Androidtelefoner, Androidtelefonene er i mine øyne helt like i forhold til brukeropplevelsen.

 

Hæ??? tror du falt litt ut av sakens kjerne her nå ;)

 

Det var dette saken handlet om:

OSèt har ingenting med Ghz/RAM etc. å gjøre!

 

Når du først nevner Symbian, kan du jo ta en titt på denne linken ;)

 

http://www.allaboutsymbian.com/news/item/13398_Symbian_still_riding_high_worl.php

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Han skriver strengt tatt "android telefoner". (Min utheving.) Det er en samlebetegnelse på telefonene fra de produsentene som bruker Android som OS. Det er greit nok, så lenge man forstår hvilke telefoner/produsenter begrepet omfatter.

 

Geir :)

 

Å referere til ett OS når man snakker om CPU, RAM osv. er helt meningsløst, det som var poenget mitt ;)

Om man skal referere til HW må man som minimum referere til en produsent, eks. LG, Nokia, Samsung osv.. Helst også en mobil-modell da det kan være store HW forskjeller fra en produsent.

 

Se f.eks. Samsung Galaxy II(Håper jeg ikke driter meg på navnet nå), en av de første telefonene med 4G. Grunnen til at de er ute med 4G så tidlig er at de vil ta en større del av markedet ettersom noen teknofreaks vil ha hendene på den nyeste teknologien. Grunnen til at jeg bruker Android-telefoner som en samlebetegnelse er at produsentene gjør stort sett det samme, i motsetning til Apple som går etter stilrent design, brukervennlig programvare og stabil hardware.

 

Nå skal det jo nevnes at jeg er en hardcore Apple-fanboy.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...