chillpill Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 maskina mi auto-detecter primary slave hd'en min når jeg booter (like etter ram-sjekken) men like etter når den tabellen kommer opp, så henger den seg når den kommer til der størrelsen på hd'en skal stå.. når jeg prøver å auto-detecte i selve bios'en så henger alt seg, og jeg må reboote.. hd'en funker fint i en annen maskin, og den har fungert fint før. problemet oppstod etter at jeg tok ut og inn ide-kabelen for å legge inn noe på en annen disk. noen som vet hva som kan være galt?
Hårek Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Stor HD i gammel maskin? Kan være BIOS som ikke klarer disk over en viss størrelse. I så fall hjelper det som regel å oppdatere BIOS. NB! Ikke post samme spørsmål i flere forum!! Edit: og den har fungert fint før Sorry, leste ikke nøye nok.
Lautsprecher Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 problemet oppstod etter at jeg tok ut og inn ide-kabelen for å legge inn noe på en annen disk. noen som vet hva som kan være galt? Prøv å se etter om du har satt i kabelen riktig, Fast nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå