Gå til innhold

[Løst] Tilfeldige klikke lyder


Anbefalte innlegg

Hei, er usikker på hvilken kategori dette går under så jeg bare la det under programvare siden jeg tror det er det som fusker.

 

Av og til kan jeg høre en lyd som brukes når man surfer og blar igjennom mapper helt tilfeldig. Har scannet pc'en for virus og finner ingenting. Kjører Win 7 Home Premium x64.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden passer muligens bedre her under lydkort og pc-høytalere , men den kan selvsagt flyttes på nytt om du ikke får god nok respons her.

 

Personlig så hadde jeg sjekket følgende punkter :

 

*Har du koblet til kablene ordentlig? Er disse helt rene i kontaktpunktene?

*Er driverne til lydkortet / integrerte lydkortet oppdatert?

*Har du testet på et annet os (feks en livelinux cd) og sjekket om lyden forekommer der også.

*Forekommer klikke lydene på kun et par ting eller er det alle lyder som er berørt (kan være korrupsjon av lydfilene).

Lenke til kommentar

Tråden passer muligens bedre her under lydkort og pc-høytalere , men den kan selvsagt flyttes på nytt om du ikke får god nok respons her.

 

Personlig så hadde jeg sjekket følgende punkter :

 

*Har du koblet til kablene ordentlig? Er disse helt rene i kontaktpunktene?

*Er driverne til lydkortet / integrerte lydkortet oppdatert?

*Har du testet på et annet os (feks en livelinux cd) og sjekket om lyden forekommer der også.

*Forekommer klikke lydene på kun et par ting eller er det alle lyder som er berørt (kan være korrupsjon av lydfilene).

 

Fant ut det er nok MSN som oppdaterer nyhetene i bakgrunnen...hver gang jeg logger på så kommer den lyden.

Musikk og spill fungerer uten noen forvrengningen eller andre lyder. Så dette er nok løstrolleyes.gif.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...