Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjer ereksjon ufrivillig?


KometHimmel

Anbefalte innlegg

Skjer ereksjon ufrivillig ? Han blir altid hard hver gang vi ligger i sengen eller tenker han at vi skal gjøre noe ? . Hvor mye er forskjellen med mannlige og kvinnlige hormoner ? Går det ann og bli Stein kåt på noen man ikke er tiltrekt til [ for han ] ?

Endret av cyclo
Undertittel fjernet. Undertittel skal bare benyttes i moderatortjeneste, og skal i utgangspunktet være deaktivert i alle skins.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ereksjon kan virke ukontrollerbar, men i min erfaring kan man ta kontroll. jeg får iallefall ikke ereksjon om jeg er i en situasjon som det ikke sømmer seg.

 

det om at han får ereksjon når dere legger dere, opplever jeg når jeg legger meg med samboeren min hver kveld. hun tar det som ett komplimang:P

 

man blir ikke kåt over noen man ikke finner tiltrekkende

 

og ja, ståtiss betyr ikke at man må få utløsning for at den skal legge seg igjen

Lenke til kommentar

man blir ikke kåt over noen man ikke finner tiltrekkende

 

:p Er det meg eller kroppen min han liker tror du ? Vi ligger i mørke - kysser meg veldig ofte sier at han ikke kan la vær . Blir man kåt av pupper ? Han får ikke lov til og komme ned i buksa mi enda - Eller han virker ganske normalt mye kåt da ? . Hva synst du ? :p

Lenke til kommentar

Vi gutter kan få ereksjon når det passer minst(rett før fremvisning fremfor klassen) eller svikte totalt og ikke få ereksjon når vi trenger det som mest(når vi ligger ved siden av drømmepersonen). Men som regel spiller vi på lag og tar vare på hverandre.

 

Ikke ta det ille opp om han har ereksjon når dere ligger og kliner i senga. Det er eg godt tegn, sett bort fra aldersforskjellen. Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ereksjon kan virke ukontrollerbar, men i min erfaring kan man ta kontroll. jeg får iallefall ikke ereksjon om jeg er i en situasjon som det ikke sømmer seg.

 

 

Jeg får som oftes ereksjon om jeg er i en situasjon der det ikke sømmer seg. Bare tanken på at "nå må jeg for all del ikke få ståtiss", altså tanken på ereksjonen i seg selv, er som oftest nok..

 

Så, til trådstarter: Ja, det skjer helt helt og holdent ufrivillig, og grunnen kan være så mangt (Men, det behøver da ikke bety at han IKKE er kåt på deg der han ligger ved siden av deg.. sannsynligvis er han "stein kåt" på deg.. men, gjør det noe egentlig? er ikke det bare bra?)

 

Om han liker deg eller kroppen din? Hvorfor enten eller? Kan vi ikke si at han liker og vil ha kroppen din fordi han liker og vil ha deg? :)

 

 

Og, det går nok ann å bli stiv uten at man får utløsning.. (Gudsjelov for det..)

Endret av andjoha
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...