Gjest medlem-16183 Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Hallo. Jeg skrev nettopp under på en tilståelsesdom på politihuset, jeg ble tatt med 98 gram hasj og 100 rivotril. Har jeg lov å ta en ferie i Pakistan på to uker før jeg har vært i rettssak osv?
krikkert Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Du skriver aldri under på en tilståelsesdom hos politiet. Du kan vedta et forelegg (men det får du normalt i posten) eller undertegne på at du samtykker i at saken blir fremmet som tilståelsessak. Det at du er siktet for noe kriminelt er i seg selv ikke til hinder for utreise - du skal ha konkret beskjed om dette. Denne beskjeden skal ledsages med beskjed om at du skriftlig må love å ikke dra utenlands, eller pålegg om å innlevere passet ditt. 2
Gaidaros Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Hallo. Jeg skrev nettopp under på en tilståelsesdom på politihuset, jeg ble tatt med 98 gram hasj og 100 rivotril. Har jeg lov å ta en ferie i Pakistan på to uker før jeg har vært i rettssak osv? Bare reis til Pakistan, du. Send meg en PM med navnet ditt, så skal jeg få noen til å møte deg. G 5
ThaHoward Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Hallo. Jeg skrev nettopp under på en tilståelsesdom på politihuset, jeg ble tatt med 98 gram hasj og 100 rivotril. Har jeg lov å ta en ferie i Pakistan på to uker før jeg har vært i rettssak osv? Bare reis til Pakistan, du. Send meg en PM med navnet ditt, så skal jeg få noen til å møte deg. G get a life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå