Gå til innhold

vuderer å kjøpe et reserve hk


Anbefalte innlegg

ja etter 2 nye defekte asus a7n8x deluxe hk (har ikke fått det tredie enda)

så er jeg lei av å vente.

så eg har tenkt litt om ikke eg skal kjøpe ett som eg kan ha i reserve

eller motsatt.

har dere noen forslag.

 

prisklasse orker eg ikke å tenke på.

 

 

takker for alle svar

 

obs holdt på å glemme spec

2500 barton

2+512 twinmos m/winbound 400 mhz

volcano 11+ ny som eg ikke har fått testa enda

western 120 g

maxtor 40g

mx 420

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på mitt tredje abit nf7-s nå, bra spec`s men ikke kvalitet tydeligvis. På det første røyk en kondensator nær cpu mens jeg kjørte prime95. På det andre røyk et eller annet når jeg skulle innstallere min nye s-ata HD. Hadde MPX hatt noe annet brukendes så hadde jeg bedt om å få det i steden. Men nå sitter jeg altså her med mitt tredje og tør nesten ikke gå inn i bios engang. Jeg har et annet kort av typen EPOX 8RGMI tror jeg. Det virker ikke så galt, kjøpte det fordi det er mikro-atx. Epox virker som kvalitet.

Lenke til kommentar

unskyld at jeg spør sveinig1,

men har du noengang prøvd MSI??

 

btw.. kjenner 8 stk som har msi, og ingen har hadt ett eneste problem.

skjønner ikke helt hvor du henter uttalelsen din i fra..

 

(kjenner 2 stk med abit og begge har hadt/har problemer og kjenner til 1 med Asus som bare har hadt problemer med pcn.)

Lenke til kommentar

Rules ever

Generelt skal dere holde dere unna disse kortene. Elkjøp maskiner har denne produsenten, og stort sett er de ikke mye å skryte av. De fungerer til en viss grad, men der stopper det også.

 

bullshit, visste du at elkjøp selger amd og intel prossessorer.. burde vi holde oss unan dem og, siden de er i pc'en til elkjøp...

har du et utsagn, så støtt det skikkelig opp...

si for eksempel at hk til elkøps data(pakker/maskiner) er elendige, men msi er et dritbra merke ellers!

 

og visste du at jeg har kjøpt pc'er på elkjøp/lefdal siden 1994... og det har vært gnaske mye rart oppi de pc'ene, men aldri et msi hk....

 

MSI's kort for AMD (Socket A) er ikke noe særlig hvis du skal overklokke. Intel derimot (Socket 478), har jeg hørt mye bra om.

 

bullshit dette også...har begge deler.. intel msi, og amd msi... og msi lar seg klokke mest og best stabilt! MSi er stabilt som et fjell, asus og, men abit, epox og soltek og et til på e som je gikke husker navnet på, har bedre specs enn stabilitet... bare hatt dårlige erfaringer med det.. :(

Lenke til kommentar
bullshit dette også...har begge deler.. intel msi, og amd msi... og msi lar seg klokke mest og best stabilt! MSi er stabilt som et fjell, asus og, men abit, epox og soltek og et til på e som je gikke husker navnet på, har bedre specs enn stabilitet... bare hatt dårlige erfaringer med det.. :(

Og hvor mye har du klokket? Det er en grunn til at tusenvis av overklokkere ikke har MSI (til AMD). Til det formålet er det Abit og Epox (Soltek skal visst også være bra) som duger.

Lenke til kommentar
ja, gjør da det jeg, MSI er veldig bra og stabilt, ASUS er også veldig bra, og stabilt, Abit har jeg ikke prøvd, men har ikke hørt så veldig mye bra om det da. men selv synes jeg at MSI er det beste kortet.

 

Ok, så du har hatt disse 3 produsentenes nforce2 ultra kort... NOT..

 

Ikke for å klage eller no, men det høres ut som du baserer deg på ett generellt grunnlag her.. Det finnes ikke tvil i verden at abit og asus sine nforce2 ultra kort er overlegne msi sine.. Men du vet sikkert hva som er best til en xp2500 i og med at du har en pentium selv... ?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...