Gå til innhold

Akkurat starta på wow igjen!


Anbefalte innlegg

Hei allesammen! Har som sagt akkurat startet på wow igjen, og lurer fælt på hva slags class jeg skal spille. Kan begynne med at jeg kommer til å være omtrent 60/40 i pvp's favør. Har en level 85mage med full season 9, og en death knight i level 85, uten noe særlig å skryte av. Tenkte å levle warrioren min fra 66 til 85? Hvordan er de i pvp og pve? Eller levle roguen min fra level 40? Hvordan er de?

 

Takk for alle innspill :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel for en tid tilbake så var jeg lei palan min. (før cataclysm altså), så jeg starta en mage. Magen brukte jeg faktisk litt lang tid å levle opp, siden jeg synest det var liiiitt kjedelig. Når Palan og Magen hadde brukbart gear, starta jeg på en priest med fullt heirloom gear. Specca som holy, og starta å heale instances. Dette syntes jeg var ekstremt artig, og det tok ikke lange tiden før jeg kom til lvl 60 (med nesten bare å heale instances). Når jeg kom til lvl 60 respecca jeg shadow/disc og gikk PvP..dette var også veldig artig. Shadow var mest ment til hjelp for questing og instances, mens disc var den jeg brukte mest, altså i BG's osv. Når jeg fikk relativt bra gear med den ble jeg lei den også. Så nå har jeg starta en druid og en rogue. Tenkte å gå resto med druiden for å heale instances. Men var ikke like artig som med priest.

 

Jeg anbefaler atså etter mye random skriverier, at du roller priest holy:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...