Gå til innhold

Er animasjonsfilmer bedre på Blu-ray enn DVD?


AnjoEntertainment

Anbefalte innlegg

Animasjon ser ofte ektremt bra ut i HD, selv animasjons serier som ikke har samme budsjett som en stor film ser drit bra ut i HD, et eksempel Futurama, sesong 6 eller halve sesong 6, selv med tv animasjons budsjett er forskjellen på DVD og HD ektrem. og dette er ikke en gang 100% data animert, når man da får data animerte filmer, som Toy Story, WALL-E osv. blir det enda bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor mange ganger må jeg si til deg at jeg snakker om TEGNE- og ANIMASJONSfilmer før du forstår det? Piss off med Tron Legacy tullet, selvfølgelig er den bedre på Blu-ray enn DVD.

Poenget mitt var at det er merkbar forskjell både på tegne- og animasjonsfilmer, og "vanlige" filmer. Både lyd- og bildemessig. Bare fordi du ikke selv klarer å høre/se forskjellen(e), så betyr det ikke at du har rett. Alle i tråden er imot deg :p

Selvfølgelig har jeg rett. Alle i tråden er imot den som har makt! Bare se på hvordan de drev Adolf Hitler til selvmord!! :innocent:

 

Du vet virkelig ikke hva du snakker om, ikke sant Adulf?

Hvem er du?

Lenke til kommentar

Tegnefilmer ser vel bedre ut på Blu-ray, men jeg har hatt litt problemer med å se noen av klassikeren på blu-ray. Synes nesten det ser litt rart ut, som at tegne strekene blir alt for tydelige og karakterene ligner litt på pappfigurer eller sketcher, du kan liksom se at det er en blyant som har lagd dem. På gammel Vhs er de mer blurred out og animasjonen og bilde blir liksom ikke så tydelig "tegnet".

 

Med mer moderne filmer er det vel lettere å akseptere, Wall-e har jo noen fantastiske bilder i seg, samme gjelder for andre nyere animasjons filmer som UP, Nemo, green lantern: first flight osv.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...