Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke så alt for ofte tak i flere energy drikker, fordi jeg ikke bestiller, og fordi jeg ikke reiser så alt for ofte. Men nå nettopp har jeg fått et par nye:
Duff (355ml)

Ok,- : Mango, Zero, Winterdream, Original, Pink Grapefruit, Blueberry, Green Apple.

Prix Garantie Energy Drink (Fra coop)

Og "Montag" Pure energy.

 

Som oftest så leter jeg etter de kjente merkene, spessielt rockstar som er mitt fav merke. Men nå fant jeg bare nye merker. Vet ikke om det finnes flere "Ok,-". Noen dere ikke har?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke så alt for ofte tak i flere energy drikker, fordi jeg ikke bestiller, og fordi jeg ikke reiser så alt for ofte. Men nå nettopp har jeg fått et par nye:

Duff (355ml)

Ok,- : Mango, Zero, Winterdream, Original, Pink Grapefruit, Blueberry, Green Apple.

Prix Garantie Energy Drink (Fra coop)

Og "Montag" Pure energy.

 

Som oftest så leter jeg etter de kjente merkene, spessielt rockstar som er mitt fav merke. Men nå fant jeg bare nye merker. Vet ikke om det finnes flere "Ok,-". Noen dere ikke har?

Har du vært i Sveits nå? :) Har ikke OK ponk greapfruit eller winterdream ellers har jeg alle

Lenke til kommentar

 

Jeg får ikke så alt for ofte tak i flere energy drikker, fordi jeg ikke bestiller, og fordi jeg ikke reiser så alt for ofte. Men nå nettopp har jeg fått et par nye:

Duff (355ml)

Ok,- : Mango, Zero, Winterdream, Original, Pink Grapefruit, Blueberry, Green Apple.

Prix Garantie Energy Drink (Fra coop)

Og "Montag" Pure energy.

 

Som oftest så leter jeg etter de kjente merkene, spessielt rockstar som er mitt fav merke. Men nå fant jeg bare nye merker. Vet ikke om det finnes flere "Ok,-". Noen dere ikke har?

Har du vært i Sveits nå? :) Har ikke OK ponk greapfruit eller winterdream ellers har jeg alle

 

Hehe ja, ok, er litt morsommere når du ikke har dem :tease:

Lenke til kommentar

Til høsten skal jeg til polen, Danmark, tyskland og flere land. Da skal det bli spennende å se hva slags drikker som jeg tar med meg hjem :)

 

drar til polen om ca 1 mnd- jeg og dama har 4 kofferter så jeg kan ta med meg vekt på tilsammen 60 kg! regner med at jeg skal få fylt opp koffertene :D planer om og bygge ekstra hardcase inne i baggene for ekstra beskyttelse- vil nok drikke / tømme ut endel der nede, men også prøve å få med meg endel fulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...