Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe får et par nye her og der, men siden de ikke er sånne spessielle, så gidder jeg ikke. De fleste jeg får har dere (crazylazyboy og kent) allerede.

 

ikke lett å finne noen Crazy ikke har! :p jeg tror jeg har funnet en boks han ikke har- men så får kjapt mld av Crazy at han har den-blir like skuffa vær gang :p men noen ganger finner jeg bokser han ikke har! da er uken min reddet, eller til jeg/han får en ny can :p

 

teller forresten over alle mine trade cans- og har over 100 forskjellige! var litt flere enn jeg selv trodde :p

Lenke til kommentar

Eneste nye som jeg har fått er monster med Call of duty merke på toppen. Har av en eller annen grunn ikke lagt merke til dette merket, men det slo meg i forrige uke da jeg var i butikken. Dermed så ble det en ny boks, men den er ikke sørlig spesiell da.

Har 4 forskjellige av de jeg nå :) Original versjon fra Norge, Absolutely zero versjon fra England, og orinal + lo-carb fra USA som er 473ml.

Lenke til kommentar

Bare lurte på noe her, hvis jeg bestiller cannabis energydrink fulle fra ebay, kommer dem da gjennom tollen?

 

Vil nok ikke være noe problem å få den mellom tollen vil jeg tro- har aldri hatt problemer med det tidligere- eneste er jo cannabis navnet som folk kan stusse på, men dette burde ikke ha stort å si :)

 

Drikker dere alle disse boksene?

 

Jeg drikker 99,9% av alle boksene jeg kjøper eller får fulle fra trades eller venner-

 

Fikk denne i dag :)

 

attachicon.gif2014-02-17 17.50.55.jpg

 

Thailand Red bull mangler jeg i samlingen :)

 

 

Vil også leggetil at Battery la ut dette bilde på facebook idag :)

post-180894-0-79639000-1392659537_thumb.jpg

"Dere ville ha den. Nå er den på vei til butikkene."

Lenke til kommentar

Red bull fra Thailand finnes jo i over 200 forskjellige versjoner :)rbextrabattleoftheimmortalscans.jpgrbextrapointblank1cans.jpg

I 2010 kom de med et titals serier med 4-25 bokser i hver, hadde virkelig vært gøy å ha en del av de. Samme smak på alle men designet er nokså ulikt.

 

 

Interresant at vi får 500ml battery etter vi har hatt 568, den gamle var vel produsert i Finland, har kanskje noe med at vi nå vil produsere selv, men 568 er MYE kulere spør du meg :)

 

Ellers har jeg studert litt forskjell mellom burn 500ml vi hadde før og 485ml med lukkemekanisme som vi har nå, kommet frem til at jeg nå vi regne dem som forskjellige så jeg øker til 1263

Lenke til kommentar

 

Interresant at vi får 500ml battery etter vi har hatt 568, den gamle var vel produsert i Finland, har kanskje noe med at vi nå vil produsere selv, men 568 er MYE kulere spør du meg :)

 

568ml er så teit størrelse- får liksom ikke plassert den i hylla :p

 

lagde egen hylle for mine red bull superlsleeks og den er jo akkurat like høy så det er greit :) Når jeg tenekr emg om så kjøpte jeg aldri den store batteryen i norge, kjøpte min i Finland i desember 2011, lenge før den kom til Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...