Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

her var det mange og sikle på!

inneholder de taurin eller guarana?

i min samling er kravet at den skal inneholde mer enn 15mg/100ml og taurin eller guarana.

De gjør ikke det gitt :)

Rockstar Supersours green apple 500ml ble køpt på shell/7-eleven et sted langs E-45 i Danmark. Det er jo også en med et rart design på, den er fra Tsjekkia som du ser og finnes de fleste steder der :)

 

Jeg hadde nok ikke tatt med de iskaffene men det er opp til deg :) Ellers mangler jeg blue bear 1000ml, fire og v blue. Jeg er i Tyskland nå, skal kjøre gjennom Sverige imorgen og tirsdag, håper på å finne v blue da, men fire. hvor fant du den?

Jeg kjørte fra Aalborg til Frederikshavn på E45 men så aldri noen Shell/7-Eleven :/ Stoppet derimot på Statoil bla. a.

 

Den på bildet mitt er Blue Bear 500ml, ikke 1000ml.

V Blue ble kjøpt på Shell/7-Eleven på E6 et sted mellom Göteborg og Strömstad, husker ikke hva det heter der.

Fire ble kjøpt i Danmark, på Kiwi faktisk :p Nærmere bestemt i Hadsund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei :) Suste gjennom Danmark idag med 2 tilfeldige stopp, så ikke noe til den, så det får bli senere :) Men V blue fant jeg på første stopp her i Sverige, fant også celsius cola nye disignet.

 

Var kanskje 500ml ja :tease: Men hvor ble den kjøpt?

 

Er som dere sikkert vet på vei hjem fra biltur i BENELUX, har med rundt 30 ED fra rundt forbi, bilder kommer ettervært :) Var lite nytt å finne fordi jeg har byttet bokser med samlere både fra Nederland og Belgia før

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Menne jeg savner bilder fra den siste turen din jeg CrazyLazy!

 

Ahh, sorry! Kommer med en gangsmile.png

Jeg var altså i Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Luxembourg og Sverige. Hovedvekt på BENELUX-landa. Så her er de 45 jeg fant fordelt på land. Skulle ønske det ble litt mer menicon2.gif

 

Nederland

post-265549-0-02173800-1376842705_thumb.jpg

Belgia

post-265549-0-49788600-1376842725_thumb.jpg

Luxembourg

post-265549-0-20833200-1376842715_thumb.jpg

Tyskland

post-265549-0-71432900-1376842688_thumb.jpg

Sverige

post-265549-0-03011200-1376842626_thumb.jpg

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Noen som har den nye versjonen der det står lion force istedenfor lion power?

 

som Crazy sa, vært på grensa 2 ganger på kort tid, og jeg har selv ikke lagt merke til dette, jeg får sperre opp øyne mer :)

 

Jeg får vell også nevne Boost at jeg også har skaffet Boost på flaske

post-180894-0-69350900-1376943653_thumb.jpg

selv om jeg ikke er særlig glad i flasker...

Lenke til kommentar

Liker flasker jeg. Hvor i norge bor dere? Jeg bor vest på kysten, så det tar 8-12 timer å kjøre til svenskegrensa...

 

Bor i Skien, ikke lange turen for meg, gratis billetter til båt er ikke vanskelig og skaffe - så en halvtimes tid med bil så er jeg på ferja til sverige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...