Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Dt ble en lykkelig Hellas tur i Skihatos ikkje bare syden, men fant 8 nye energidrikk bokser eg ikkje hadde førDen redbullen er i 355 mlattachicon.gifimage.jpg

 

Nice! mulig og få et bedre bilde av monsterne og red bullen senere? har bare X-Plosive (tror jeg) om det ikke har blitt noen front endringer fra den jeg har :) som er et 2-3 år eldre

 

 

18 nye fra min Ungarske samlervenn idag :) V12 er fra Slovakia og Ena´o er fra Indonesia som blir land nr. 45 og 46 jeg har energy drinks fra. Jeg er oppe i 1381 totalt nå

 

er de fleste andre fra Ungaren ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så misunnelig på de der! håper på supersours Raspberry kommer til Norge! er nesten den eneste gode Rockstaren! :pp

 

Har hatt problemer med og få logget inn på diskusjon i det siste.

 

Har fått noen nye bokser i det siste, noen av disse er etter et møte etter den store Crazy! :D

 

Kjæresten er også i UK fortiden har har gitt hu beskjed å ta med noen bokser til meg. hun har funnet SOBE Pure Rush Appleberry Burst- har den fra før, men savner den så! er forresten PepsiCO som står bak SOBE produktene :)

 

post-180894-0-80264700-1406768664_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke det. Korkene er jo ganske forskjellig + står på 3 forskjellige språk. Men designet er jo ellers helt likt, så nja kan diskuteres, men jeg ville tatt vare på alle 3 :)

 

 

Btw: Du var på hove? Syns jeg så sjenkebåndet på bildet over Xp

 

korkene er egentlig helt like, den første mangler plastikken, nr2 står plastikken litt feil, og på siste står den riktig :p den svenske nr 1 har ikke den streken over "shot" :)

 

Jeg var ikke på Hove, kjæresten min var der som frivillig :p henne som tok bilde (fra London) men var der i 2012 :))

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake fra Tenerife og jeg fant hele 49 nye!

 

Monster

5iWj4HSl.jpg

 

Rockstar og Burn

RR4hzonl.jpg

 

Mixxed Up

ruD2wFgl.jpg

 

Lucozade

sOYlhe5l.jpg

 

Diverse

GZCuDncl.jpg

Må ha sett ut som at jeg hadde med meg 3 dildoer når de scanna kofferten :p

 

LQeyLKWl.jpg

 

iDMyQJbl.jpg

 

sXaMmEvl.jpg

 

uuTNObRl.jpg

 

Mangle ble dessverre skadet under transporten hjem, men har fått rettet opp de fleste :p

 

307 forskjellige nå :p

Endret av TMB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et tips så tomme bokser ikke blir skadet er å ha med en hard boks å legge de i :) Jeg pakker alltid lite på veien ned, så har jeg med en boks med lokk som passer til 10-12 bokser og har alle de tomme der. Resten er fulle, men når man nærmer seg 50 bokser bygnner det å bli vansklig.

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er det så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er det så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

 

Du kan finne det ut på denne siden: http://www.caffeineinformer.com/death-by-caffeine

Lenke til kommentar

Cocaine er en av de sterkeste men ikke den sterkeste (tror den er eller var på top 3) og er banna fra store deler av verden! fikk kjøpt 2 stk i sverige for et par år siden... og skal love deg at den ikke var veldig god for magen!

 

da jeg var i polen tok jeg med nesten 80 tomme bokser! fikk med alle hjem like hele- et under spørr du meg, kjøpte meg en litt stor kasse i polen som passet i kofferten (passet på å ta med meg den største til samsonite :3 kan være et tips og ikke ha på korkene på plastflasker, gjorde samme feilen selv :p så at den ene king flaska ikke har takla trykke

 

veldig mange nice bokser der! er bedre med et par som er bulket enn og ikke ha boksen! :))

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

 

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

 

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er det så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

 

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

 

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er et så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

Du kan finne det ut på denne siden: http://www.caffeineinformer.com/death-by-caffeine
Ka hete den Sterkeste da ?

 

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

 

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er det så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

 

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

 

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er et så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

Du kan finne det ut på denne siden: http://www.caffeineinformer.com/death-by-caffeine
Ka hete den Sterkeste da ? Endret av Nilaxery
Lenke til kommentar

 

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er det så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er et så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p
Du kan finne det ut på denne siden: http://www.caffeineinformer.com/death-by-caffeine
Ka hete den Sterkeste da ?

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er det så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p

 

kjære dere alle samlere, kjapt spm fra meg....hvem energidrikk ineholder desidert mest kofein?

Vet ikke sikkert mengden men det er en type "energy drikk" som selges på sånn stor kartong 3liter, den er et så mye koffeininnhold i at du kan dø av å drikke halvparten såeee.... :p
Du kan finne det ut på denne siden: http://www.caffeineinformer.com/death-by-caffeine
Ka hete den Sterkeste da ?

 

http://www.caffeineinformer.com/quite-possibly-the-most-powerful-energy-drink-ever Her har siden laget en liste. Der kan du se at det er noen ganske så sterke saker som finnes, som denne: http://www.caffeineinformer.com/caffeine-content/dynapep-energy-shot 100mg coffein per 4 ml :p Så da sier nettsiden at visst du drikker c.a 100 av disse så vil du dø (visst du veier c.a 65 kg) Og det er jo c.a en normal energy drikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...